Ivonne schreef: tot nog toe zie ik niet zo veel verschil eigenlijkSjips, Ivonne, welke tijd gaven ze ervoor?ben bang dat het wat langer gaat duren bij hem

Moderator: Lizzy
Ivonne schreef: tot nog toe zie ik niet zo veel verschil eigenlijkSjips, Ivonne, welke tijd gaven ze ervoor?ben bang dat het wat langer gaat duren bij hem
Ivonne schreef: ongeveer een maand dus het kan nog.....Wij zijn mensen en willen alles gister al!![]()
Ivonne schreef: volgens mij zie ik verschilRustig afwachten, over een paar dagen zul je dan toch wat meer kunnen zien, denk ik! Ik duim gewoon door!!het is niet veel maar toch... hij is weer wat enthousiaster en rent wat meer, gaat wel gauw weer sjokken maar goed, het lijkt wat beter te gaan. Ook opstaan van een gladde vloer lijkt iets beter te lukken.... nu maar hopen dat het echt zo is en geen "wishfull thinking"...
Ivonne schreef: ht begint echt te werken; Bas logeert nu bij de ouders van mijn ex omdat ik te druk ben met mijn werk (ook in de avonduren) en zij hebben hem opgehaald hij sprong "zo" de auto in en ze hebben een heel stuk in het bos gelopen.... dus ja, volgens mij doen de anabolen hun werkyes!!![]()