eelke schreef:Chanteer hem met de grote gele M en hij doet alles voor je.ja precies! Vind ie vast niet erg, 2,5 uur heen en 2,5 uur terug!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Chanteer hem met de grote gele M en hij doet alles voor je.ja precies! Vind ie vast niet erg, 2,5 uur heen en 2,5 uur terug!
Maxi's 3-tal schreef: Chanteer hem met de grote gele M en hij doet alles voor je.Ja het is dus niet dezelfde![]()
eelke schreef: Ja het is dus niet dezelfdeOh.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Oh.
![]()
![]()
Maar die zal vast ook te chanteren zijn.![]()
Mini's 3-tal schreef: Oei, um, als Maxi ff niet kijkt, ok?Daarna zie je d'r toch niet meer
Ronald schreef: Prut dat het zo gaat, maar verstandig dat je het zo doet.Om ook even te reageren: Ja, inderdaad heel rot, maar niets aan te doen. We kunnen gewoon niet op volle kracht door en Maxi's gezondheid gaat me voor alles, zelfs de wil om er zsm in te kunnen. Dat wil ik nog steeds, maar met een gang die gestuct moet worden en naar we vandaag uitgevonden hebben ook een deel van de keuken is dat gewoon niet haalbaar. Ambtelijke molens draaien niet snel en het geeft ons tijd om volgende week de resterende muren te schuren en waar nodig bij te werken. Gelukkig krijgen we zondag hulp bij het schilderen, dan kunnen we de week erna het schilderwerk afmaken indien nodig en gaan behangen. Het is niet anders.
![]()
Maxi's 3-tal schreef: Vandaag hebben we de knoop doorgehakt, de gemaakte planning gaan we niet halen.
Niet alleen omdat het veel werk is, maar ook omdat mijn knie ondanks flinke medicatie erg moeilijk doet en ook mijn rechterschouder sinds een kleine week voor forse pijn zorgt. Mijn peesaanhechtingen zoals de huisarts denkt. Dus in een rustiger tempo verder gaan.
Het blijft een geweldige stek en we zijn er dolblij mee!
Vandaag dus even een pas op de plaats gemaakt en een lekker wandelingetje door het natuurgebied waar we op uitkijken gemaakt.
Kim_S schreef: Ow wat vind ik dit rot voor jullie!Das lief! Alles komt wel goed, het duurt alleen wat langer dan we gehoopt hadden. We verlengen de opzegtermijn van dit huis en dan maar hopen dat de woningbouw snel de muren kan stucen...
Ik baal als een stekker dat ik niet "even" in de auto kan stappen en kan komen helpen
Zal nog even overleggen met het thuisfront![]()