Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
Wat een prachtig plekje, dat uitzicht.... heel fijn!
Gefeliciteerd met jullie plekje, wat een geluk dat het allemaal zo vlot verlopen is! :)
Door Charlie Angel
Vandaag hebben we de knoop doorgehakt, de gemaakte planning gaan we niet halen.
Niet alleen omdat het veel werk is, maar ook omdat mijn knie ondanks flinke medicatie erg moeilijk doet en ook mijn rechterschouder sinds een kleine week voor forse pijn zorgt. Mijn peesaanhechtingen zoals de huisarts denkt. Dus in een rustiger tempo verder gaan.

Het blijft een geweldige stek en we zijn er dolblij mee!

Vandaag dus even een pas op de plaats gemaakt en een lekker wandelingetje door het natuurgebied waar we op uitkijken gemaakt.
Door EliScooby
Ronald schreef: Prut dat het zo gaat, maar verstandig dat je het zo doet.

:bigarmhug:
Om ook even te reageren: Ja, inderdaad heel rot, maar niets aan te doen. We kunnen gewoon niet op volle kracht door en Maxi's gezondheid gaat me voor alles, zelfs de wil om er zsm in te kunnen. Dat wil ik nog steeds, maar met een gang die gestuct moet worden en naar we vandaag uitgevonden hebben ook een deel van de keuken is dat gewoon niet haalbaar. Ambtelijke molens draaien niet snel en het geeft ons tijd om volgende week de resterende muren te schuren en waar nodig bij te werken. Gelukkig krijgen we zondag hulp bij het schilderen, dan kunnen we de week erna het schilderwerk afmaken indien nodig en gaan behangen. Het is niet anders.
Door C@rine
Time out is heel verstandig, krijg je meer rust van en als dan strakjes ook alles klaar is ben je super blij. Maar ik heb dat uitzicht gemist!
Door Kim_S
Ow wat vind ik dit rot voor jullie!
Ik baal als een stekker dat ik niet "even" in de auto kan stappen en kan komen helpen  :-\
Zal nog even overleggen met het thuisfront  :-*
Door - Judith -
Maxi's 3-tal schreef: Vandaag hebben we de knoop doorgehakt, de gemaakte planning gaan we niet halen.
Niet alleen omdat het veel werk is, maar ook omdat mijn knie ondanks flinke medicatie erg moeilijk doet en ook mijn rechterschouder sinds een kleine week voor forse pijn zorgt. Mijn peesaanhechtingen zoals de huisarts denkt. Dus in een rustiger tempo verder gaan.

Het blijft een geweldige stek en we zijn er dolblij mee!

Vandaag dus even een pas op de plaats gemaakt en een lekker wandelingetje door het natuurgebied waar we op uitkijken gemaakt.
:bigarmhug: :bigarmhug:  :bigarmhug:
Door EliScooby
Kim_S schreef: Ow wat vind ik dit rot voor jullie!
Ik baal als een stekker dat ik niet "even" in de auto kan stappen en kan komen helpen  :-\
Zal nog even overleggen met het thuisfront  :-*
Das lief! Alles komt wel goed, het duurt alleen wat langer dan we gehoopt hadden. We verlengen de opzegtermijn van dit huis en dan maar hopen dat de woningbouw snel de muren kan stucen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door