Lizzy schreef: Hij zegt tegen mij ook altijd dat hij super goede ervaring heeft met Dubarry. En hij ze al 10 jaar verkoopt. En ik zo ongeveer de enige ben met problemen. En gezien de reacties die ik hier lees en op bokt.nl, krijg ik het idee dat ik inderdaad de enige of een van de weinige ben met problemenIk heb ze nog niet heel veel aan gehad, ze zaten wat strak om mijn kuiten dus moet ze nog een paar keer 'netjes' aan met een dunnere broek voor mijn spijkerbroek er goed in past. Maar ja, puppenmoeders komt momenteel bijna nergens dus ze staan nog ernstig mooi te zijn in de kast
Hoe zitten ze, je Dubarry's?
Want dat is dus bij mij de pest.... Ik heb een krakkemikkerig lijf. Problemen met mijn rug, mijn heupen en mijn knie. En ik krijg dus op alle schoenen en laarzen problemen met m'n rug, heupen en knieeen, behalve op mijn Dubarry's. Ik trek ze aan en loop naar Parijs. Niks inlopen, niks blaren. En voor mijn doen loop ik bijna normaal op mijn Dubarry's (ja, wel scheef, met mijn voeten naar binnen maar dat is nou eenmaal zo) terwijl ik op alle andere laarzen wel invalide lijk
![]()

Wel echt balen dat het zo gaat terwijl ze zo lekker zitten. En als je nou eens met de importeur contact op neemt en het verhaal uit legt? Dat je niet zonder kan maar er toch ook iets niet goed gaat? Misschien hebben zij een idee voor een bepaald model ofzo?