Grappig is trouwens dat ik helemaal niet van plan was om dit soort dingen met m'n hond te gaan doen, maar Patsy vindt het zo leuk.
Ik vind het ook jammer dat ik niet doorkan met G&G met mijn dalmatische heddur.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: Knappe kerel!ja vooral zelfbeheersing en eten
Ik heb dat ook gewoon niet voldoende geoefend, maar het is vast nog niet te laat.Maar eh zelfbeheersing en eten?
![]()
petramarcel schreef: Leuk!O jammer dat ik je gemist heb. Ik kon het niet vinden, liep aan de andere kant van het bos dus ik kwam hijgend en puffend aan.
Wij waren er de les voor jou, ik zat al in de auto toen ik je zag lopen.
Didi heeft al een jaar geoefend op de jachttraining en deed het ook hier best leuk.
Het lijkt (zoals verwacht) veel op de jachttrainig maar iedereen geeft net even anders les dus ook hier weer veel geleerd.
Was zeker leuk en voor herhaling vatbaar maar moet even kijken in wat voor vat we het gaan gieten
Heb nu vrijdagmiddag jachttraining tot half maart en dat wil ik ook zeker niet missen.................
Super dat Patsy zo'n werk drive heeft, is erg leuk om met je hond samen te werken.
*Dorothea* schreef: Grappig is trouwens dat ik helemaal niet van plan was om dit soort dingen met m'n hond te gaan doen, maar Patsy vindt het zo leuk.Waarom kun je eigenlijk niet verder met G&G?
Ik vind het ook jammer dat ik niet doorkan met G&G met mijn dalmatische heddur.
petramarcel schreef: Waarom kun je eigenlijk niet verder met G&G?Dat wordt gegeven op donderdagavond en dan moet ik altijd werken. Erg jammer.
*Dorothea* schreef: Dat wordt gegeven op donderdagavond en dan moet ik altijd werken. Erg jammer.A vandaar, jammer is dat.
SHH wordt gegeven op woensdagavond en dan moet ik ook werken. Dus met de gehoorzaamheidscursussen kunnen we niet verder. ja bij een andere hondenschool, maar dat wil ik niet.
Didi is een poedel toch? Bij mij in de groep zit een rottweiler die het harstikke leuk doet.
*Dorothea* schreef: Patsy is compleet van de wereld. Ze ligt heel charmant op haar rug te slapen.A lekker, Didi heeft ook wel even geslapen maar loopt nu al weer een tijdje te "zeuren" dat het wel weer tijd wordt voor het strand ofzo.![]()
Sammy1980 schreef: Ohhhhh wat leuk dat het zo bevallen is!!!!Ja volgen dat is echt heul moelluk
Hetgeen je met Patsy moet oefenen zijn ook dingen waar ik met Jillz aan moet werken![]()