Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vandaag hadden we een proefles en Patsy vond het erg leuk.  :D
Dus we gaan verder. Deze week maar even keihard oefenen met netjes volgen en naast me blijven zitten, want daar heeft ze nog niet zoveel geduld voor, ze wil vooral keihard achter die dummy's aan.
Leuke groep met sociale honden. Ze heeft na de les even lekker met ze gerend. Ze heeft toch een tik gehad van die aanval door die herders. Ze vond het in het begin spannend en kwam steeds terug bij mij, maar uiteindelijk heeft ze toch lekker onbevangen gerend.
Leuk!
Wij waren er de les voor jou, ik zat al in de auto toen ik je zag lopen.
Didi heeft al een jaar geoefend op de jachttraining en deed het ook hier best leuk.
Het lijkt (zoals verwacht) veel op de jachttrainig maar iedereen geeft net even anders les dus ook hier weer veel geleerd.
Was zeker leuk en voor herhaling vatbaar maar moet even kijken in wat voor vat we het gaan gieten  :)
Heb nu vrijdagmiddag jachttraining tot half maart en dat wil ik ook zeker niet missen.................

Super dat Patsy zo'n werk drive heeft, is erg leuk om met je hond samen te werken.
petramarcel schreef: Leuk!
Wij waren er de les voor jou, ik zat al in de auto toen ik je zag lopen.
Didi heeft al een jaar geoefend op de jachttraining en deed het ook hier best leuk.
Het lijkt (zoals verwacht) veel op de jachttrainig maar iedereen geeft net even anders les dus ook hier weer veel geleerd.
Was zeker leuk en voor herhaling vatbaar maar moet even kijken in wat voor vat we het gaan gieten  :)
Heb nu vrijdagmiddag jachttraining tot half maart en dat wil ik ook zeker niet missen.................

Super dat Patsy zo'n werk drive heeft, is erg leuk om met je hond samen te werken.
O jammer dat ik je gemist heb. Ik kon het niet vinden, liep aan de andere kant van het bos dus ik kwam hijgend en puffend aan.
Mochten jullie gelijk al bij de gevorderden meedoen, goed zeg!
Ik vond het ook erg gezellig, leuke ongedwongen sfeer. Is toch wel fijn als je anderhalf uur in de stromende regen staat te verkleumen.  :biggrin2:
O dan was je toch nog aardig op tijd  ;) En alvast lekker gewandeld haha
Ik had een adres gekregen al was het volgens mijn navigatie toch een stukkie verder maar kwam toch goed.
Ons groepje was niet erg groot ik was nr 4, veel ziek en zeer normaal is een stuk of 8 geloof ik dat ze zei.
Zeker ongedwongen sfeer en inderdaad anderhalf uur in de regen, jullie dus ook nog dan wordt het toch wel koud he.

Ja meteen al bij de gevorderde (we hebben dan ook al een jaar geoefend dus dat mag dan ook wel) heeft wel als nadeel dat ik er om 9 uur al moest zijn en ruim 3 kwartier rijden dus de wekker stond best vroeg voor een weekend maar dan heb je nog wel wat aan je dag.
En ook ik heb weer wat om te oefenen hoor. Vooruit sturen is nog lastig voor Didi ze moet echt zien dat er wat ligt anders ziet ze daar het nut niet van in, nu weer nieuwe tips gekregen dus we gaan dat maar eens proberen.
En netjes zittend afgeven kan ze nog niet maar dat is niet erg als ze maar netjes komt brengen maar ook dat ga ik natuurlijk wel langzaam proberen voor elkaar te krijgen, eerst maar in huis oefenen gewoon zit, vast en dan los en steeds langer vasthouden, kijken of het kwartje dan gaat vallen  :biggrin2:
*Dorothea* schreef: Grappig is trouwens dat ik helemaal niet van plan was om dit soort dingen met m'n hond te gaan doen, maar Patsy vindt het zo leuk.
Ik vind het ook jammer dat ik niet doorkan met G&G met mijn dalmatische heddur.
Waarom kun je eigenlijk niet verder met G&G?
petramarcel schreef: Waarom kun je eigenlijk niet verder met G&G?
Dat wordt gegeven op donderdagavond en dan moet ik altijd werken. Erg jammer.  :(
SHH wordt gegeven op woensdagavond en dan moet ik ook werken. Dus met de gehoorzaamheidscursussen kunnen we niet verder. ja bij een andere hondenschool, maar dat wil ik niet.

Didi is een poedel toch? Bij mij in de groep zit een rottweiler die het harstikke leuk doet.
*Dorothea* schreef: Dat wordt gegeven op donderdagavond en dan moet ik altijd werken. Erg jammer.  :(
SHH wordt gegeven op woensdagavond en dan moet ik ook werken. Dus met de gehoorzaamheidscursussen kunnen we niet verder. ja bij een andere hondenschool, maar dat wil ik niet.

Didi is een poedel toch? Bij mij in de groep zit een rottweiler die het harstikke leuk doet.
A vandaar, jammer is dat.

Ik dacht al dat ik een rottweiler zag zitten, leuk al die verschillende rassen.
Didi is een x grote poedel eentje met veeeeeeeel energie maar wel leuk ze is nu net 2 jaar.
*Dorothea* schreef: Patsy is compleet van de wereld. Ze ligt heel charmant op haar rug te slapen. :smitten:
A lekker, Didi heeft ook wel even geslapen maar loopt nu al weer een tijdje te "zeuren" dat het wel weer tijd wordt voor het strand ofzo.
Veel te veel conditie dat beest (ze ging nog even mee naar de schuur en ging meteen naar de dummy's de gek, 2 dagen training zou toch genoeg moeten zijn  :) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door