Moderator: Charlie Angel
Xerox schreef: Bertine, welk bedrag zou er totaal aan jou vergoed moeten worden aan vvk + vlees? Dan kunnen we even kijken op hoeveel ct/kg het neer zou komen. Daar zal het ook wel vanaf hangen of er interesse is, of niet.Ik zie in het betreffende topic dat Blisspirit wel wil rijden omdat ze ook zelf lamavlees wil.
Kun jij via pb aan Jolanda kenbaar maken dat jij evt. vervoerder wilt zijn? Dat zou ik wel willen doen, maar in dit geval zul jij een paar zaken met haar moeten afspreken. Dan kunnen we kijken hoeveel belangstelling er is tot 16 feb.
Edit; een doos hazenvlees kost 32,50, dat is dus al wel een fiks bedrag wat onder de bestellers verdeeld moet worden.
Xerox schreef: Ohh is er iemand die 7 maart naar Sittard wil rijden?!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 432.0.html
Wijkje, dank je ik hou het in gedachten!
Rapalje schreef: Oew ik wil wel 4 kg lama!!dan heb ik voor ons het doorgegeven. super dank.![]()
signmodel schreef: dan heb ik voor ons het doorgegeven. super dank.Dat zou ideaal zijn, thanks!!
en mag het dan meeliften met BlissSpirit?
judith vd schreef: Ha,Hier ff niet. Beetje enthousiast geweest de laatste tijd met drogen.
Zijn hier liefhebsters voor gedroogde producten van Floris24?
groet,
Judith
BlissSpirit schreef: Hier ff niet. Beetje enthousiast geweest de laatste tijd met drogen.Lucky you!
Ze kunnen wel een jaartje vooruit![]()
Fenixjuh schreef: Als hij komt wel, maar speciaal voor mij niet, heb op zich nog wel genoeg, maar weinig afwisselingIk wacht even af of er nog meer mensen interesse hebben.![]()