Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Xerox
Er is inmiddels al een lijntje Sittard-Arnhem geregeld, bedankt voor het aanbod Bertine!  :-*
Laatst gewijzigd door Xerox op za 08 feb 2014, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bertine
Xerox schreef: Bertine, welk bedrag zou er totaal aan jou vergoed moeten worden aan vvk + vlees? Dan kunnen we even kijken op hoeveel ct/kg het neer zou komen. Daar zal het ook wel vanaf hangen of er interesse is, of niet.

Kun jij via pb aan Jolanda kenbaar maken dat jij evt. vervoerder wilt zijn? Dat zou ik wel willen doen, maar in dit geval zul jij een paar zaken met haar moeten afspreken. Dan kunnen we kijken hoeveel belangstelling er is tot 16 feb.

Edit; een doos hazenvlees kost 32,50, dat is dus al wel een fiks bedrag wat onder de bestellers verdeeld moet worden.
Ik zie in het betreffende topic dat Blisspirit wel wil rijden omdat ze ook zelf lamavlees wil.
Misschien s dat dan een beter idee?

Mijn vvk komt neer op 18 ct/kg 53 euro/300 kilo. Als je met een man of 10 bent, denk dat dat al gauw nodig is om aan 300 kilo te komen betaald iedereen €8.60 extra 5.40 vvk en 3,20 voor het hazenvlees.
Kijk maar wat jullie liever willen. Ik rijd om jullie aan lamavlees te helpen en ben daar ruim een halve dag voor in de weer.

De keus laat ik geheel aan jullie.
Door Xerox
Is er iemand die toevallig eendenkarkas over heeft (geen nekken)? Ik heb eind maart eend meebesteld om te kijken of Xerox het hebben kan, maar wil het eigenlijk nu al gaan proberen, omdat het op dit moment heel goed gaat met hem...
Laatst gewijzigd door Xerox op zo 16 feb 2014, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door BlissSpirit
judith vd schreef: Ha,

Zijn hier liefhebsters voor gedroogde producten van Floris24?

groet,

Judith
Hier ff niet. Beetje enthousiast geweest de laatste tijd met drogen. ::)
Ze kunnen wel een jaartje vooruit :D
Door judith vd
Fenixjuh schreef: Als hij komt wel, maar speciaal voor mij niet, heb op zich nog wel genoeg, maar weinig afwisseling ;)
Ik wacht even af of er nog meer mensen interesse hebben.

Groet,

Judith
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door