Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Bertine
cassie_body schreef: Ik woon in Isselburg, Duitsland, ongeveer 7 km bij Dinxperlo vandaan (waar mijn zoontje naar school gaat).
Welkom Cassie! Ik woon in Dinxperlo
Door judith vd
Xerox schreef: Is er misschien iemand in Arnhem e/o die wat konijnkarkas kan missen? Ik red het niet helemaal tot de volgende levering en Xerox (vr)eet gestaag door... :o
Ik heb wel wat voor je, maar niet enorm veel.
Iets van 4 a 5 kilo.
Heb je daar wat aan?

Judith
Door Xerox
judith vd schreef: Ik heb wel wat voor je, maar niet enorm veel.
Iets van 4 a 5 kilo.
Heb je daar wat aan?

Judith
O ja dat zou echt genoeg zijn! Dat vult mijn tekort zeker aan tot half maart. Jij had vrijdag meebesteld met SW toch? ;D (waar ik nog steeds niks van heb gehoord over de levertijd, grrrr)
Door judith vd
Xerox schreef: O ja dat zou echt genoeg zijn! Dat vult mijn tekort zeker aan tot half maart. Jij had vrijdag meebesteld met SW toch? ;D (waar ik nog steeds niks van heb gehoord over de levertijd, grrrr)
Klopt, alleen ga ik het na mijn werk (rond 17.30 uur) pas bij Jolanda halen.
Door BlissSpirit
judith vd schreef: Klopt, alleen ga ik het na mijn werk (rond 17.30 uur) pas bij Jolanda halen.
Xerox schreef: O ja dat zou echt genoeg zijn! Dat vult mijn tekort zeker aan tot half maart. Jij had vrijdag meebesteld met SW toch? ;D (waar ik nog steeds niks van heb gehoord over de levertijd, grrrr)
Als het ergens klaar staat wil ik het vrijdag wel oppikken als ik naar Arnhem ga en dan neem ik het samen met je rundjes mee als ik SW kom halen.
Idee?
Door BlissSpirit
Xerox schreef: Ohhh Ineke :-* Ik kan het ook bij Jolanda ophalen hoor, die woont 200 meter bij mij vandaan ofzo... ;D
Kijk maar, overleg maar met Judith en dan hoor ik het wel ;)
Door wijkje
Xerox schreef: Is er misschien iemand in Arnhem e/o die wat konijnkarkas kan missen? Ik red het niet helemaal tot de volgende levering en Xerox (vr)eet gestaag door... :o
Mocht je krap in konijn zitten. Ik heb ook nog voldoende nijn in vriezer en kan wel kilo of 10 missen.
Door Xerox
Ja Sittard is zeker een eind  :-\ zouden we aan 300 kg komen, denk dat er wel belangstelling is vanuit Gelderland? Of niet mensen? Ik zelf zou al een kg of 30 kunnen gebruiken... judith vd wil ook wel lama lees ik!
Laatst gewijzigd door Xerox op za 08 feb 2014, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bertine
Bertine schreef: Sittard is wel een end hoor!
Kom je aan 300 kg denk je voor meerdere mensen? Dan kom ik op 18 ct vvk ( en een doosje hazenvlees voor de moeite)
Op volgende voorwaarde wil ik wel rijden:
300 kg. 10 kg meer of minder kan, maar veel meer/minder moet het niet worden.
ALLE vvk worden door bestellers vergoed aan mij. Annuleert iemand na 15 febr. of betaalt hij/zij de bestelling niet dan worden vvk voor wel te vervoeren kilo's dus hoger.
Ik krijg een doosje hazenvlees van jullie voor de moeite :D
Ik rijd dan echt alleen voor anderen want mijn honden eten nix van deze lijst. Behalve hazevlees
Ik rijd terug via Arnhem.
16 febr. aanhouden als datum om te beslissen of het doorgaat.
Bestelde KG graag aan mij doorgeven via PB.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door