Moderator: Charlie Angel
cassie_body schreef: Ik woon in Isselburg, Duitsland, ongeveer 7 km bij Dinxperlo vandaan (waar mijn zoontje naar school gaat).Welkom Cassie! Ik woon in Dinxperlo
Xerox schreef: Is er misschien iemand in Arnhem e/o die wat konijnkarkas kan missen? Ik red het niet helemaal tot de volgende levering en Xerox (vr)eet gestaag door...Ik heb wel wat voor je, maar niet enorm veel.![]()
judith vd schreef: Ik heb wel wat voor je, maar niet enorm veel.O ja dat zou echt genoeg zijn! Dat vult mijn tekort zeker aan tot half maart. Jij had vrijdag meebesteld met SW toch?
Iets van 4 a 5 kilo.
Heb je daar wat aan?
Judith
Xerox schreef: O ja dat zou echt genoeg zijn! Dat vult mijn tekort zeker aan tot half maart. Jij had vrijdag meebesteld met SW toch?Klopt, alleen ga ik het na mijn werk (rond 17.30 uur) pas bij Jolanda halen.(waar ik nog steeds niks van heb gehoord over de levertijd, grrrr)
judith vd schreef: Klopt, alleen ga ik het na mijn werk (rond 17.30 uur) pas bij Jolanda halen.
Xerox schreef: O ja dat zou echt genoeg zijn! Dat vult mijn tekort zeker aan tot half maart. Jij had vrijdag meebesteld met SW toch?Als het ergens klaar staat wil ik het vrijdag wel oppikken als ik naar Arnhem ga en dan neem ik het samen met je rundjes mee als ik SW kom halen.(waar ik nog steeds niks van heb gehoord over de levertijd, grrrr)
Xerox schreef: Ohhh InekeKijk maar, overleg maar met Judith en dan hoor ik het welIk kan het ook bij Jolanda ophalen hoor, die woont 200 meter bij mij vandaan ofzo...
![]()
BlissSpirit schreef: Kijk maar, overleg maar met Judith en dan hoor ik het wel![]()
Xerox schreef: Is er misschien iemand in Arnhem e/o die wat konijnkarkas kan missen? Ik red het niet helemaal tot de volgende levering en Xerox (vr)eet gestaag door...Mocht je krap in konijn zitten. Ik heb ook nog voldoende nijn in vriezer en kan wel kilo of 10 missen.![]()
signmodel schreef: oooowwh ga je me heel blij mee maken, dieber ergens allergisch voor?Dieber mag alles en vind bijna alles lekker
Xerox schreef: Ohh is er iemand die 7 maart naar Sittard wil rijden?!Sittard is wel een end hoor!
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 432.0.html
Wijkje, dank je ik hou het in gedachten!
Bertine schreef: Sittard is wel een end hoor!Op volgende voorwaarde wil ik wel rijden:
Kom je aan 300 kg denk je voor meerdere mensen? Dan kom ik op 18 ct vvk ( en een doosje hazenvlees voor de moeite)