Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door nova
Daantjuh schreef: wat is er precies in de aanbieding voor het zuiden 31maart want ik krijg de links niet geopend of ze bestaan niet meer

bedankt alvast groetjes
niks volgens mij
Door _Sandra_
Hallo,

daar ben ik ook nog eens. Ik probeer regelmatig hier te kijken voor bestellingen, maar ben steeds te laat. Ook is er tegenwoordig minder aanbod, klopt dat of lijkt dat maar zo?

Ben nogal druk hier.... kleintje van 10 maanden en alweer 22 weken zwanger van de tweede. Dan staat ons huis te koop en het lijkt erop dat het verkocht is dus wel zijn alvast aan het zoeken voor een ander huis. Waarschijnlijk kom ik dan bij Lupa in de buurt te wonen.

groetjes aan allemaal!
Sandra
Door Nadia
Proficiat!

Er is idd iets minder aanbod. Degene die veel aanbieden hebben het ook druk druk :)

Hoe gaat het met de kleine? Je blijft dus niet in duitsland wonen? Hoe is het met de hondjes?
Door _Sandra_
Ja dank je. Begrijp dat iedereen het druk heeft :)

De kleine doet het super, groeit goed. De tweede doet t ook goed.
Met de hondjes gaat het ook goed, hoewel ze een stuk minder beweging krijgen. Training zit er helemaal niet in momenteel. Moet even kijken hoe ik het weer op kan pakken. Maar als je beide onregelmatig werkt is dat erg lastig.

Ik blijf niet in Duitsland wonen en ga dan zelfs naar het Brabant groepje, haha. Nee, zal wel beide worden want het ligt tegen limburg aan dus van beide een graantje meepikken hihi.
Alles goed met jou? Was jij niet al verhuisd of wat zit er in mijn hoofd?
Door nova
_Sandra_ schreef: Hallo,

daar ben ik ook nog eens. Ik probeer regelmatig hier te kijken voor bestellingen, maar ben steeds te laat. Ook is er tegenwoordig minder aanbod, klopt dat of lijkt dat maar zo?

Ben nogal druk hier.... kleintje van 10 maanden en alweer 22 weken zwanger van de tweede. Dan staat ons huis te koop en het lijkt erop dat het verkocht is dus wel zijn alvast aan het zoeken voor een ander huis. Waarschijnlijk kom ik dan bij Lupa in de buurt te wonen.

groetjes aan allemaal!
Sandra
Weinig aanbod???? ??? ::) BP ontploft zowat van aanbiedingen..........

Op dit moment staan 4 aanbiedingen voor Limburg open:

1 van Chiva
1 van Ruisje
1 voor SW eind Nov.
1 van mijzelf
1 van nadia/tamara voor rund en meer

Daarnaast heeft michiel 2 dagen geleden voor Konijn gezorgd voor de lImburgers.

Ik denk dat je iets verder moet kijken dan deze topic... ;)
Laatst gewijzigd door nova op ma 07 okt 2013, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door _Sandra_
@ Nadia
Hé wauw proficiat!! Spannend, dan heb je bijna de 20 weken echo.
Ik heb dadelijk 2 dochters :)

@ Jolanda
Hoi Jolanda,

ik kijk altijd naar het topic... staat daar limburg in of een plaatsnaam in limburg en ik kijk naar de mij bekende namen van topicstarters. Dat zijn jij, Nadia en nova.
Chiva, Ruisje, SW, Tamara en michiel ken ik niet.

Het is pas de eerste keer dat ik in dit topic kijk overigens ;)
Maar bedankt voor de tip... even kijken of ik ze kan vinden!

groet sandra
Door startouw
hoi mede limburgers !

Aangezien ik in Spaubeek woor meld ik me even hier. voor als er dingen in de regio zijn. leuk dat we eens "eigen groep "hebben  ;)

Voor de mensen die ook konijn e.d hebben besteld van maxi/mini 3-tal op 15 maart :
Is er al een lijntje vanuit Eindhoven naar het zuiden ?  dan wil ik graag aan sluiten
En anders  ben ik ook wel bereid om te rijden  en dan bijvoorbeeld stoppen bij vd Valk Urmond of ophalen bij mij thuis in spaubeek.
nog nooit gedaan, maar he moet lukken toch  :)
Laat maar weten.
Door lauraV
startouw schreef: hoi mede limburgers !

Aangezien ik in Spaubeek woor meld ik me even hier. voor als er dingen in de regio zijn. leuk dat we eens "eigen groep "hebben ;)

Voor de mensen die ook konijn e.d hebben besteld van maxi/mini 3-tal op 15 maart :
Is er al een lijntje vanuit Eindhoven naar het zuiden ? dan wil ik graag aan sluiten
En anders ben ik ook wel bereid om te rijden en dan bijvoorbeeld stoppen bij vd Valk Urmond of ophalen bij mij thuis in spaubeek.
nog nooit gedaan, maar he moet lukken toch :)
Laat maar weten.
28 maart slagerij west (SW) bergeijk Marjan23 en 21 februari eindhoven Nadia
Laatst gewijzigd door lauraV op wo 05 feb 2014, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nova
heicke schreef: Ik heb geen konijn besteld maar wel 3 geitjes. Is er iemand hier in de omgeving die rijdt? Horn is voor mij te ver.
Bowdi kan de geitjes meenemen naar Nuth, ik zou dus even met haar contact opnemen ;)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door