Daantjuh schreef: wat is er precies in de aanbieding voor het zuiden 31maart want ik krijg de links niet geopend of ze bestaan niet meerniks volgens mij
bedankt alvast groetjes
Moderator: Charlie Angel
Daantjuh schreef: wat is er precies in de aanbieding voor het zuiden 31maart want ik krijg de links niet geopend of ze bestaan niet meerniks volgens mij
bedankt alvast groetjes
_Sandra_ schreef: Hallo,Weinig aanbod???? ???
daar ben ik ook nog eens. Ik probeer regelmatig hier te kijken voor bestellingen, maar ben steeds te laat. Ook is er tegenwoordig minder aanbod, klopt dat of lijkt dat maar zo?
Ben nogal druk hier.... kleintje van 10 maanden en alweer 22 weken zwanger van de tweede. Dan staat ons huis te koop en het lijkt erop dat het verkocht is dus wel zijn alvast aan het zoeken voor een ander huis. Waarschijnlijk kom ik dan bij Lupa in de buurt te wonen.
groetjes aan allemaal!
Sandra
startouw schreef: hoi mede limburgers !28 maart slagerij west (SW) bergeijk Marjan23 en 21 februari eindhoven Nadia
Aangezien ik in Spaubeek woor meld ik me even hier. voor als er dingen in de regio zijn. leuk dat we eens "eigen groep "hebben
Voor de mensen die ook konijn e.d hebben besteld van maxi/mini 3-tal op 15 maart :
Is er al een lijntje vanuit Eindhoven naar het zuiden ? dan wil ik graag aan sluiten
En anders ben ik ook wel bereid om te rijden en dan bijvoorbeeld stoppen bij vd Valk Urmond of ophalen bij mij thuis in spaubeek.
nog nooit gedaan, maar he moet lukken toch
Laat maar weten.
heicke schreef: Ik heb geen konijn besteld maar wel 3 geitjes. Is er iemand hier in de omgeving die rijdt? Horn is voor mij te ver.Bowdi kan de geitjes meenemen naar Nuth, ik zou dus even met haar contact opnemen