-Annemarie- schreef:Morgen weer![]()
![]()
Leuk, die kipsen in de sneeuw!
Er is gene kip IN de sneeuw geweest hoor, die hebben de hele dag vlak voor en in het hok zitten klaagkippen
Zo, één dag sneeuw was hartstikke leuk! 8)

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-Annemarie- schreef:Morgen weer![]()
![]()
Leuk, die kipsen in de sneeuw!
Er is gene kip IN de sneeuw geweest hoor, die hebben de hele dag vlak voor en in het hok zitten klaagkippen
Zo, één dag sneeuw was hartstikke leuk! 8)
Angelique schreef: Moet zeggen dat ik dat ook niet echt over vind houden.nee? Is 8 m2 niet genoeg voor 2 kipjes? (van die kleine zijdehoentjes bedoel ik) Ik heb echt geen idee namelijk....
zhiva schreef: nee? Is 8 m2 niet genoeg voor 2 kipjes? (van die kleine zijdehoentjes bedoel ik) Ik heb echt geen idee namelijk....Ik twijfelde daar ook over, maar toen werd dat hier wel groot genoeg gevonden. Mijn ren is 2 x 4,5 en mijn hok 1,20 x 1,20![]()
eelke schreef: Ik twijfelde daar ook over, maar toen werd dat hier wel groot genoeg gevonden. Mijn ren is 2 x 4,5 en mijn hok 1,20 x 1,20Nou aangezien wederlief het echt niet zit zitten zal het de eerst komende 3 jaar er ook wel niet van komen. Echter is mijn buuf van het windklingelding als de dood voor kippen dus mij lijkt het wel wat :evilsmiley:
Angelique schreef: Morgen weerJa, het tuinpad wat we hier eind van de middag schoongeveegd hadden is inmiddels weer wit.![]()
Angelique schreef: 2 kipjes zou nog wel kunnen. Maar 2 kipjes zijn geen kip natuurlijkNope![]()
zhiva schreef: 2 is zielig?Het probleem met 2 is wel dat als er 1 dood gaat de ander alleen zit. En daar kunnen kippen erg slecht tegen.
eelke schreef: Het probleem met 2 is wel dat als er 1 dood gaat de ander alleen zit. En daar kunnen kippen erg slecht tegen.ach zo.... Daarom dus altijd minimaal 3