Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
-Annemarie- schreef: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Leuk, die kipsen in de sneeuw!  :)

Er is gene kip IN de sneeuw geweest hoor, die hebben de hele dag vlak voor en in het hok zitten klaagkippen  :biggrin2:

Afbeelding

Zo, één dag sneeuw was hartstikke leuk!  8)
Morgen weer  :biggrin2:
Door zhiva
Angelique schreef: Moet zeggen dat ik dat ook niet echt over vind houden.
nee? Is 8 m2 niet genoeg voor 2 kipjes? (van die kleine zijdehoentjes bedoel ik) Ik heb echt geen idee namelijk....  :-[
Door eelke
zhiva schreef: nee? Is 8 m2 niet genoeg voor 2 kipjes? (van die kleine zijdehoentjes bedoel ik) Ik heb echt geen idee namelijk....  :-[
Ik twijfelde daar ook over, maar toen werd dat hier wel groot genoeg gevonden. Mijn ren is 2 x 4,5 en mijn hok 1,20 x 1,20
Door *Dorothea*
het lijkt me leuk om legbatterijkipjes een 2e leven te geven, volgens mij zouden die heel blij zijn met 2 x 4 m.
Maar acht wat zever ik nou, ik heb niet eens een tuin.  :biggrin2:
Door zhiva
eelke schreef: Ik twijfelde daar ook over, maar toen werd dat hier wel groot genoeg gevonden. Mijn ren is 2 x 4,5 en mijn hok 1,20 x 1,20
Nou aangezien wederlief het echt niet zit zitten zal het de eerst komende 3 jaar er ook wel niet van komen. Echter is mijn buuf van het windklingelding als de dood voor kippen dus mij lijkt het wel wat :evilsmiley:
Door eelke
[quote="zhiva"]
Nou aangezien wederlief het echt niet zit zitten zal het de eerst komende 3 jaar er ook wel niet van komen. Echter is mijn buuf van het windklingelding als de dood voor kippen dus mij lijkt het wel wat :evilsmiley:
[/quote]

;D
Door Angelique
[quote="zhiva"]
nee? Is 8 m2 niet genoeg voor 2 kipjes? (van die kleine zijdehoentjes bedoel ik) Ik heb echt geen idee namelijk....  :-[
[/quote]

2 kipjes zou nog wel kunnen. Maar 2 kipjes zijn geen kip natuurlijk  :biggrin2:
Door -Annemarie-
Angelique schreef: Morgen weer  :biggrin2:
Ja, het tuinpad wat we hier eind van de middag schoongeveegd hadden is inmiddels weer wit.  ::) ;D
Hond kwam na de laatste avondronde heulemaal niet vrolijk terug.  :biggrin2:
Door eelke
zhiva schreef: 2 is zielig?
Het probleem met 2 is wel dat als er 1 dood gaat de ander alleen zit. En daar kunnen kippen erg slecht tegen.
Door zhiva
eelke schreef: Het probleem met 2 is wel dat als er 1 dood gaat de ander alleen zit. En daar kunnen kippen erg slecht tegen.
ach zo.... Daarom dus altijd minimaal 3  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door