Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
Angelique schreef: Uit diezelfde serie van stopcontacten waar je geen stekker inkrijgt  :biggrin2:
Alles voor de veiligheid. Stekker uit het stopcontact, priem met een hamer erbij, ben je zo van je kinderbeveiliging af. Ik heb het altijd zonder beveiliging moeten doen en ik leef nog steeds, ook al was ik vrij hardleers en experimenteerde ik heel wat af met stroom.
Door inni
henneke schreef: Bij deze niet knippende schaar horen de niet plakkende pleisters  :biggrin2:

..waavan wel de lijm aan je huid blijft zitten maar de pleister eraf valt :yeah:
Door Alba
;D Ik heb nog niet veel miskopen gedaan bij de Action, moet ik zeggen. Vorige week weer een hele lading spulletjes gehaald, ook voor in de puppypakketjes voor over een paar weken. Maar ik zal wegblijven bij de scharen!
Door Lizzy
De XXL diepvrieszakken van de Action zijn best aardig! Bij gebrek aan de geweldige Lidl diepvrieszakken die ze uit het asorti hebben geknikkerd >:(. De latex wegwerphandschoenen van de Action zijn wel K met peren.
Door koekje
Wat vind je er köt aan dan? Volgens mij heb ik die ook wel eens gehad, tegenwoordig een grote doos van de Aldi. Meneer sloopte ze wel altijd, maar die heeft dan ook te grote kolenschepjes.
Door -Annemarie-
Lizzy schreef: De XXL diepvrieszakken van de Action zijn best aardig! Bij gebrek aan de geweldige Lidl diepvrieszakken die ze uit het asorti hebben geknikkerd >:(. De latex wegwerphandschoenen van de Action zijn wel K met peren.
Oh, vandaar dat ik ze niet kon vinden.  ::)  :(  Die waren best ok dus.

Mooi, weer een goed excuus om de Action in te gaan.  ;D

Overigens hebben we in december 3x een snoer kapotte lichtjes teruggebracht. Over miskopen gesproken.  8)
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: De XXL diepvrieszakken van de Action zijn best aardig! Bij gebrek aan de geweldige Lidl diepvrieszakken die ze uit het asorti hebben geknikkerd >:(.
Ja hier hebben ze ze ook niet meer bij de Lidl. :boo:
Ik ben nu helemaal fan van die van de Appie met zipsluiting.
Door -Annemarie-
MarijeEnBoomer schreef: Diepvrieszakjestopicalarm  :D :D :D
Ook die haal ik in Duitsland Liz  8)
:yeah: :yeah: :yeah:

Zijn de Duitse zakjes beter of goedkoper? Haal je ze dan bij de DM of bij de Famila?
*schrijft op het lijstje voor de volgende keer*  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door