Maxi's 3-tal schreef: Ach, kan je ook niet in je vingers knippen.juist, het is vast een veiligheidsschaar!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Ach, kan je ook niet in je vingers knippen.juist, het is vast een veiligheidsschaar!![]()
eelke schreef: juist, het is vast een veiligheidsschaar!Of een kinderschaar, daar kan je ook niets mee.
eelke schreef: juist, het is vast een veiligheidsschaar!Uit diezelfde serie van stopcontacten waar je geen stekker inkrijgt
Angelique schreef: Uit diezelfde serie van stopcontacten waar je geen stekker inkrijgtAlles voor de veiligheid. Stekker uit het stopcontact, priem met een hamer erbij, ben je zo van je kinderbeveiliging af. Ik heb het altijd zonder beveiliging moeten doen en ik leef nog steeds, ook al was ik vrij hardleers en experimenteerde ik heel wat af met stroom.![]()
henneke schreef: Bij deze niet knippende schaar horen de niet plakkende pleisters![]()
henneke schreef: Bij deze niet knippende schaar horen de niet plakkende pleisters![]()
Lizzy schreef: De XXL diepvrieszakken van de Action zijn best aardig! Bij gebrek aan de geweldige Lidl diepvrieszakken die ze uit het asorti hebben geknikkerdOh, vandaar dat ik ze niet kon vinden.. De latex wegwerphandschoenen van de Action zijn wel K met peren.
Lizzy schreef: De XXL diepvrieszakken van de Action zijn best aardig! Bij gebrek aan de geweldige Lidl diepvrieszakken die ze uit het asorti hebben geknikkerdJa hier hebben ze ze ook niet meer bij de Lidl..
MarijeEnBoomer schreef: Diepvrieszakjestopicalarm![]()
![]()
Ook die haal ik in Duitsland Liz 8)