vanochtend sapjes gemaakt, machine schoongemaakt en daarna met de hondjes eropuit getrokken... uiteindelijk bleek dat er meer mensen aan de wandel gingen dus terugkomen bij de auto was een drama, druk en allemaal mensen die de hond alleen op zondag uitlaten en dan moet het natuurlijk allemaal los...
vloog opeens een hond voorbij zonder baas ergens te bekennen, die dacht even gezellig bij kito te komen buurten...

fout gedacht dus! maar hij was duidelijk met zijn eigen 'ding' bezig.. vloog weer vooruit en opeens weer de bosjes in... om er even later weer uit te vliegen... ow nee, dat was een ree, en na nog een paar reeen kwam de hond er achteraan gevlogen al gillend, om zo in colonne de golfbaan over te vliegen... Ik snap mensen soms niet

Tien minuten later komt hond weer richting mijn honden, maar de eerste keer was duidelijk genoeg dat ze daar niet van gediend waren dus vloog hond weer bosjes in......
Maaaar, in de detox moet je je rust weer hervinden, de goede gedachten, positieve instelling.. en ik heb met de mannen lekker kunnen oefenen in relaxed blijven als er een hond voorbij vliegt en vooral als de reeen je bijna om de oren vliegen.. Daarna heeeeerlijk gewandeld, lekker zonnetje, stevig doorstappen. Helaas werd het later op weg naar de auto zooo druk dat ik alleen nog maar vluchtgedrag heb vertoond, maar uiteindelijk was dat ook nog wel grappig en heeft het zeker een kilometer extra opgeleverd
Daarna het sapje met venkel en een thermosbeker thee naar binnen gewerkt en mijn huiswerk voor de diabetescursus morgen gedaan (dat is dan wel echt akelig om de 'standaard' hypocriete dingen over diabetes te moeten 'leren').. nu ga ik denk ik even lekker een filmpje opzetten.. had fat, sick and nearly dead willen kijken maar op de een of andere manier weigert het systeem hier hem af te spelen.. dus even op zoek naar een andere detoxwaardige film
Ik vind het venkelsapje wel geslaagd, heb er iets meer venkel in dan in het recept.. dadelijk eens even kijken wat de verdere recepten zijn.. en ik heb wat extra appelsap gemaakt om zometeen op te warmen als appleccino en daar kijk ik dan wel weer heeeeeel erg naar uit
@edith en tannetje, kijk vast even welk boek jullie willen dan kunnen we van de week bestellen.. en natuurlijk mag iedereen die wil meebestellen, dus wil je nog een boek van jason vale (ik reis regelmatig tussen limburg en utrecht heen en weer en soms is een goed excuus -boek afleveren- om ergens te gaan wandelen ook handig)