Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pauline schreef: Hoe is het met jullie Doortje?Kunnen mijn woorden zijn. Het is prachtig weer vandaag, super gezellig ongetwijfeld met de BGV wandeling op het strand, maar ik bedank er voor. Ik zeg ook heel eerlijk dat mijn honden transformeren naar niet luisterende etters hoor, in zo'n groep. Logisch misschien, het zijn meutehonden, maar in mijn mini meute hebben ze naar mijn regels te luisteren en met 10tallen onbekende soortgenoten zijn het opeens ongeleide projectielen. Ik kan daar niet tegen, kost me een paar jaar van m'n leven zo'n wandeling. Helaas denken veel mensen daar anders over en dan krijg je dit, zijn er andere lekker de klos
Er is vandaag ook een teckelwandeling hier in de omgeving, maar no way dat ik meega. Weet dat ze veel kleiner zijn en "minder" schade aan kunnen richten dan herders, maar toch pas ik er lekker voor. Ik heb zo'n hekel aan grote groepen eigenaren en honden.![]()
Jantina schreef: Wat erg en heel herkenbaar. Op mijn kleine Lizzy zijn eens een berg wolfshonden gedoken. Gillen! Door merg en been. Goddank kon ze het riet in duiken en Bas is toen voor haar gaan zitten en ik kon ze toen ook weg schoppen. Baas aan de andere kant vh bos en eenmaal ter plekke gewoon doen of het doodnormaal is. Terwijl jij je hart in je hoofd voelt bonken. Echt, dat is bijna nog het ergste. Als zo'n eigenaar nou een beetje medeleven zou tonen, excuus zou maken dan kalmeer je zelf ook wat sneller. Nu heb je naast je schrik ook nog pure woede! Ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen. En hoe is het met Patsy?Ja dat is nog het erge de reactie van de baas, niks geen sorry, het was gewoon pech.
Jantina schreef: Het zijn trouwens weer de weer de weekenden van de nieuwjaarswandelingen van RVs enzo. Dan kunnen opeens alle honden los en met elkaar en letten de bazen niet op... zo irritantJa zo'n wandeling was het dus ook.
henneke schreef: maar hoe is het met jullie vandaag ?niet best, ik kom net terug van m'n werk, Patsy heeft een nierbekkenontsteking.
*Dorothea* schreef: niet best, ik kom net terug van m'n werk, Patsy heeft een nierbekkenontsteking.fuck ! ach nee he verdomme kan ze er nog wel bij hebben het smurfje , geef haar een hele dikke knuffel van me en voor jou ook een hele dikke knuffel
Ze dronk al meer voordat ze gegrepen werd, dus het heeft er niks mee te maken, maar mooi ruk is het wel. Ze moet 4 weken antibiotica.