Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
Pauline schreef: Hoe is het met jullie Doortje?  :-*

Er is vandaag ook een teckelwandeling hier in de omgeving, maar no way dat ik meega. Weet dat ze veel kleiner zijn en "minder" schade aan kunnen richten dan herders, maar toch pas ik er lekker voor. Ik heb zo'n hekel aan grote groepen eigenaren en honden.  :-X
Kunnen mijn woorden zijn. Het is prachtig weer vandaag, super gezellig ongetwijfeld met de BGV wandeling op het strand, maar ik bedank er voor. Ik zeg ook heel eerlijk dat mijn honden transformeren naar niet luisterende etters hoor, in zo'n groep. Logisch misschien, het zijn meutehonden, maar in mijn mini meute hebben ze naar mijn regels te luisteren en met 10tallen onbekende soortgenoten zijn het opeens ongeleide projectielen. Ik kan daar niet tegen, kost me een paar jaar van m'n leven zo'n wandeling. Helaas denken veel mensen daar anders over en dan krijg je dit, zijn er andere lekker de klos  >:(. Je zou bijna even de rasverenigingen opzoeken van het betreffende herdersoort en kijken of die op de agenda een wandeling hadden daar. Wie weet heb je bingo, nou dan zou ik de voorzitter toch even een belletje geven. Dit hoort gewoon niet, klaar. Snap dat je nu de zorgen voor Patsy aan je hoofd heb hoor, maar ik heb hetzelfde als Yvette, je moet het er eigenlijk niet bij laten zitten.
Door *Dorothea*
Jantina schreef: Wat erg en heel herkenbaar. Op mijn kleine Lizzy zijn eens een berg wolfshonden gedoken. Gillen! Door merg en been. Goddank kon ze het riet in duiken en Bas is toen voor haar gaan zitten en ik kon ze toen ook weg schoppen. Baas aan de andere kant vh bos en eenmaal ter plekke gewoon doen of het doodnormaal is. Terwijl jij je hart in je hoofd voelt bonken. Echt, dat is bijna nog het ergste. Als zo'n eigenaar nou een beetje medeleven zou tonen, excuus zou maken dan kalmeer je zelf ook wat sneller. Nu heb je naast je schrik ook nog pure woede! Ik hoop dat je wat hebt kunnen slapen. En hoe is het met Patsy?
Ja dat is nog het erge de reactie van de baas, niks geen sorry, het was gewoon pech.
Door *Dorothea*
Jantina schreef: Het zijn trouwens weer de weer de weekenden van de nieuwjaarswandelingen van RVs enzo. Dan kunnen opeens alle honden los en met elkaar en letten de bazen niet op... zo irritant
Ja zo'n wandeling was het dus ook.
Door Thea
Sorry ff off topic

Als ik naar de foto in jou onderschrift kijk Dorothea vind ik net dat Patsy een knipoog geef van zo dat heb ik mooi voor elkaar ik op de bank en Indy zit heel zielig voor de bank en kijk naar jou met een blik van zeg jij hier nu helemaal niets van ;)
Door *Dorothea*
henneke schreef: maar hoe is het met jullie vandaag ?
niet best, ik kom net terug van m'n werk, Patsy heeft een nierbekkenontsteking.
Ze dronk al meer voordat ze gegrepen werd, dus het heeft er niks mee te maken, maar mooi ruk is het wel. Ze moet 4 weken antibiotica.
Door koekje
Lijkt me heel eng allemaal. Sien heeft afgelopen jaar een blaasontsteking gehad en ze zei dat het erg pijnlijk was, nierbekkenontsteking moet nog veel pijnlijker zijn. Veel beterschap!  :-*
Door joel
Jee wat een schrik is dat he, weet precies wat je voelt!
WIj hebben ook zoiets gehad 3 maanden terug.....

Hoop dat de antibiotica aanslaat voor de ontsteking, dikke knuffel voor Patsy!
Door henneke
*Dorothea* schreef: niet best, ik kom net terug van m'n werk, Patsy heeft een nierbekkenontsteking.
Ze dronk al meer voordat ze gegrepen werd, dus het heeft er niks mee te maken, maar mooi ruk is het wel. Ze moet 4 weken antibiotica.
fuck ! ach nee he verdomme kan ze er nog wel bij hebben het smurfje , geef haar een hele dikke knuffel van me en voor jou ook een hele dikke knuffel  :-* heeft ze daar veel pijn aan ?
Door Lucie110
Jezus wat een traumatische ervaring voor jou, Patsy en je vader  :'(
Van mij mogen zulke eigenaren ook minstens 3 maanden de bak in. Zulke mensen hebben geen greintje verstand in hun kop.
Vreselijk dat jou Patsy daar nu de dupe van is geworden. Wat ontzettend sneu dat ze er ook nog een nierbekkenontsteking bij heeft.

Heel veel sterkte en beterschap voor Patsy
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door