Lizzy schreef:
Ik vind dit ook zo langzamerhand niet normaal meer Danielle. Wat eten de pups die niet meer bij jullie zijn? En hoe is hun ontlasting? De vader en moeder van jullie pups, eten die probleemloos vers? (moeder wel he). Wat zegt de dierenarts ervan? Heeft deze bijv. de ontlasting wel eens onderzocht?
ik weet t niet meer.

vandaag voor t eerst heel piep klein beetje natuurmix geprobeerd door de light en weer fout.

na een week moest ik namelijk proberen een beetje natuur erdoor te doen van corine.(van cb)
ik heb expres bijna 2 weken gewacht.
maar nu is het dus gelijk weer raak.
5 van de 6 pups die niet bij mij wonen die eten vlees in allerlei verschillende smaken.
de ander woont bij de vader reu en die eet brok, farmfood, en 1 of 2 dagen ahv.
de vader is bij karin opgegroeit op vlees en brok.
die eet nu brok en dus ook 1 of 2 dagen vlees.
3 die ook op vlees zitten zijn er wel een paar dagen pas ziek geweest, maar dat was dus maar paar dagen.
essie die eet wel vlees, de ontlasting is niet perfect nog op dit moment maar ook niet slecht.
ze heeft t altijd goed gedaan verder op het vlees.
de ontlasting is nog niet onderzocht dat zou mn volgende stap wezen heb ik afgesproken met corine, als het weer fout zou gaan.
om op salmonella en 1 of ander bacter te laten onderzoeken.
ik wilde dat nu toch al gaan doen, vanwege die misschien wormen.
ik denk dat ik zondag,maandag en dinsdag ontlasting ga verzamelen en dan dinsdag af geef bij de da.
de da weet niet dat ze nu alweer ziek zijn.
ik ben al van alles aan t bedenken wat t kan zijn.
ik kom tot de 2 opties wat corine zei,
wormen,(ze zijn 4 keer in hun leven ontwormt)
wat ik me afvraag kan t misschien komen daardat essie zo ziek is geweest de 1ste 3 a 4 weken van hun leven, ze heeft constant toen op een hoge dosering ab gestaan.
kan ze dat aan de pups hebben doorgegeven of zo via de melk en dat ze daardoor bv zo zwak zijn?
ik denk zelfs aan enting schema.
ze zijn alleen op 7 en 12 weken geent.
3 van de pups die hier weg zijn gegaan hebben ook op 16 weken enting gehad geloof die waar ook weil in zit, maar zeker weet ik het niet.
ik ga me onderhand de raarste dingen in mn hoofd halen, maar ja 3 pups tegelijk
brokken worden nu toch veel meer een optie

om te kijken of ze het daar wel goed op doen.
ik weet t gewoon niet meer, weer naar de da gaan is weer een ab kuur.
nou die hebben ze al 2 keer gehad en veel prikken en pillen ook.
dat kan gewoon niet goed zijn.
de laaste 1,5 week hebben ze echt alleen maar cb gehad, geen extra ander vlees oid.
o ja wel kruidenmix natuurlijk, 1 eetlepel.
de koekjes waar we mee trainen die bak ik zelf zodat ik zelf kan bepalen wat ik erin kan doen.