Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EllenL
Bij mij is de honger weer wat afgezakt gelukkig. Vanmogen ook nog ff coachingsfilmpje gekeken en daar zegt hij ook dat als je honger hebt dat vooral mentale honger is, hahaha

5.5 kg kan, ik ben vorig jaar in een paar maanden 10 kg afgevallen... ok, nou had ik wel waarschijnlijk 'iets' meer overgewicht dan jij, want toen begon ik bij 83 kg, lol
Door hannabelgje
Gekookt, gegeten en afgewassen binnen een half uur. Knap zeg van mij. ;D
Beetje gammel nu dus ik ga als de boel gezakt is nog maar een km of 10 fietsen denk ik. Misschien ook wel lekker in bad mijn boek lezen erna.
Door EllenL
Ik zit nu aan mijn laatste sapje, ben toen ik thuis kwam eerst braaf Angel uit gaan laten... dit keer heb ik hem eens niet opgeleukt, had ik de laatste keer gedaan, steeds wat citroen of limoen er bij, want vond hem de eerste keer nogal saai met alleen appel, spinazie, peterselie, komkommer en rode biet. Maar nu vind ik hem eigenlijk ook wel lekker zo. Maar met beetje zuur erbij smaakt het precies naar een lekker zurige maar niet te zure appel, hahaha, valt ook wat voor te zeggen ;)
Door EllenL
Nou, bij de 7 daagse kon ik geen groen meer zien op het eind, lol, en komen de super juices mijn neus uit bij wijze van, maar aan de andere kant, zondag ben ik rood ook erg beu, haha. De echt afwisselende detox is natuurlijk de 5 daagse met elke dag andere sapjes, maar volgens mij bevielen die sapjes jou niet zo als ik het me goed herinner...
Door petralita
die coachings filmpjes staan zeker op die app? zijn ze ook ergens anders op te zien?
ik heb nog zo'n ouderwets telefoontje  :-[

btw goed bezig al! Ik denk dat ik morgen begin of zondag, moet ik nog even over na denken :)
Door hannabelgje
En dag 2 is er alweer. Veel succes Ellen!
Ik ga naar Brussel en ik neem 1 sapje mee in mijn rugzak. En een banaan en een paar appels. Dan hoop ik dat het gaat lukken. Een koeltas lukt niet dus meer sapjes gaat ook niet.
Als ik vanavobd thuis kom neem ik dan het laatste sapje.
Door Irish
Zo al lekker stuk hardgelopen, toen naar de super om iig deze dag vooruit te kunnen (wou ik gister doen, maar geen tijd).
Heb nu behoorlijk honger dus op aan de sap!! Liep op de markt langs een stroopwafelkraam en dat rook toch wel heeeel erg goddelijk hoor!!
Door petralita
gingershot gemaakt, brrr, nou dan ben je inderdaad meteen wakker  :o
net de eerste sap op, maar wel met wat minder gember :-[

straks even bellen ivm de verjaardag van mijn vader.
als de verjaardagsvisite niet vandaag is dan zet ik het sappen door vanaf vandaag en anders vanaf morgen.

bij lita gaan we ook maar weer even de puntjes op de i zetten. nu we toch bezig zijn...
ze is wat te dik en ze kreeg de laatste tijd steeds beloningen die eigenlijk niet barf dieet horen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door