Moderator: Charlie Angel
Bertine schreef: Ik heb net 2 combidozen besteld. 3 dozen is voor mij net teveel.Zou ik een keer een of twee rollen mee kunnen proberen bij je? Eens kijken of de katten het ook lusten?
Als ik nou 3 dozen bestel dan zou jij 5 rollen van mij over kunnen nemen.
Fenixjuh schreef: Ik ben erg geïnteresseerd in dit topic, maar kan niet zoveel kwijt in mijn vriezer. Ik heb interesse in zo'n 3-5 rollen, maar alles gaat per dozen van 10.ik heb ook zeker wel interesse om überhaupt mee te bestellen. maar kom zeker wel aan de 50 kg misschien wel meer. als er dan iemand een rolletje wilt hebben, kan best gemist worden. heb conny gevraagd of ze mee wilt doen anders kan ik het nooit thuis krijgen.
Wie zou, het liefst het combi-probeerpakket van €27, met mij willen delen? Ophaalplaats zou dan Arnhem/Zevenaar worden.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 484.0.html
Anthraciet schreef: Zou ik een keer een of twee rollen mee kunnen proberen bij je? Eens kijken of de katten het ook lusten?Ja tuurlijk.
judith vd schreef: Hoi Bertine,Waar wil je het ophalen? Ik ga gewoon kijken wat er favoriet is en maak daar hele dozen van. wie voorkeur heeft krijgt dat zoveel mogelijk en jij en ik maken de restjes op, idee?
Ik zou wel een paar rollen willen hebben, maar 10 kilo is teveel (ga het alleen gebruiken om te drogen). De smaken maken mij niet zo uit, dus mochten er rollen 'over' zijn, dan wil ik die graag overnemen.
groet,
Judith
Fenixjuh schreef: Arnhem is prima hoor, ik zal een zakje meenemen om ze in te doendan kunnen we daar ter plekke verdelen voor jou. Welke smaken heeft je voorkeur? Graag per PB doorgeven anders moet ik steeds het hele topic doorspitten.![]()
Anne87 schreef: Ik woon in Wageningen, deze verzamelgroep lijkt me wel heel interessant. Ik ga het eens doorlezen!ik heb je erbij gezet in de openigspost
signmodel schreef: ik haak bij de kvv, ga toch weer terug op barf, ik bestel ongeveer elke 2 maanden bij degomeat of lupa, als iemand iets nodig heeft geef het even door in pb. volgende week dinsdag komt de bestelling van degomeat meebestellen kan nog graag voor donderdag doorgeven dan.Ik zou graag eventueel 500 gram sardientjes, 2 kg paardensucade 2 kg kalkoenfilet van degomeat willen meebestellen, waar woon jij? -> oeps pb gestuurd
ik heb je erbij gezet in de openigspost