Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Anthraciet
Bertine schreef: Ik heb net 2 combidozen besteld. 3 dozen is voor mij net teveel.
Als ik nou 3 dozen bestel dan zou jij 5 rollen van mij over kunnen nemen.
Zou ik een keer een of twee rollen mee kunnen proberen bij je? Eens kijken of de katten het ook lusten?
Door signmodel
Fenixjuh schreef: Ik ben erg geïnteresseerd in dit topic, maar kan niet zoveel kwijt in mijn vriezer. Ik heb interesse in zo'n 3-5 rollen, maar alles gaat per dozen van 10.

Wie zou, het liefst het combi-probeerpakket van €27, met mij willen delen? Ophaalplaats zou dan Arnhem/Zevenaar worden.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 484.0.html
ik heb ook zeker wel interesse om überhaupt mee te bestellen. maar kom zeker wel aan de 50 kg misschien wel meer. als er dan iemand een rolletje wilt hebben, kan best gemist worden. heb conny gevraagd of ze mee wilt doen anders kan ik het nooit thuis krijgen.
Door Ulrike
Ik zou wel heel veel interesse hebben in een paar rollen, bijvoorbeeld 15 rollen van drie verschillende smaken. Fazant lusten ze hier niet en kip vind ik niet erg interessant, maar verder maken de smaken me niet uit.
Laatst gewijzigd door Ulrike op za 04 jan 2014, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bertine
Attentie: !!!! :D :D :D :D :D :D :D :D KVV topic Ramses

http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,119484.0.html

Er zijn een aantal mensen die in verschillende topics gevraagd hebben om iets voor hen mee te nemen. Ik ben ff de draad kwijt.
Nu het er best een aantal zijn is het misschien een idee om toch smaken per doos te bestellen, zodat iedereen de smaken kan nemen die hij/zij wil proberen. Neem dan zelf wat over is.

Wil iedereen die interesse heeft in dit topic en waarvan de rollen mee moeten met mij op het lijntje Arnhem - Doetinchem - Dinxperlo
mij een PB sturen met voorkeur voor smaken en aantal rollen?? En waar het eruit moet (andere stopplaatsen op dit lijntje in overleg).

Dan kan ik kijken of ik er een smaak per doos bestelling van maak.

Groetjes Bertine
Door judith vd
Hoi Bertine,

Ik zou wel een paar rollen willen hebben, maar 10 kilo is teveel (ga het alleen gebruiken om te drogen). De smaken maken mij niet zo uit, dus mochten er rollen 'over' zijn, dan wil ik die graag overnemen.

groet,

Judith
Door Bertine
judith vd schreef: Hoi Bertine,

Ik zou wel een paar rollen willen hebben, maar 10 kilo is teveel (ga het alleen gebruiken om te drogen). De smaken maken mij niet zo uit, dus mochten er rollen 'over' zijn, dan wil ik die graag overnemen.

groet,

Judith
Waar wil je het ophalen? Ik ga gewoon kijken wat er favoriet is en maak daar hele dozen van. wie voorkeur heeft krijgt dat zoveel mogelijk en jij en ik maken de restjes op, idee?
Door Bertine
Fenixjuh schreef: Arnhem is prima hoor, ik zal een zakje meenemen om ze in te doen ;)
dan kunnen we daar ter plekke verdelen voor jou. Welke smaken heeft je voorkeur? Graag per PB doorgeven anders moet ik steeds het hele topic doorspitten.
Door signmodel
ik haak bij de kvv, ga toch weer terug op barf, ik bestel ongeveer elke 2 maanden bij degomeat of lupa, als iemand iets nodig heeft geef het even door in pb. volgende week dinsdag komt de bestelling van degomeat meebestellen kan nog graag voor donderdag doorgeven dan.

Anne87 schreef: Ik woon in Wageningen, deze verzamelgroep lijkt me wel heel interessant. Ik ga het eens doorlezen!
ik heb je erbij gezet in de openigspost
Door Genji Miles
signmodel schreef: ik haak bij de kvv, ga toch weer terug op barf, ik bestel ongeveer elke 2 maanden bij degomeat of lupa, als iemand iets nodig heeft geef het even door in pb. volgende week dinsdag komt de bestelling van degomeat meebestellen kan nog graag voor donderdag doorgeven dan.

ik heb je erbij gezet in de openigspost
Ik zou graag eventueel 500 gram sardientjes, 2 kg paardensucade 2 kg kalkoenfilet van degomeat willen meebestellen, waar woon jij? -> oeps pb gestuurd
Laatst gewijzigd door Genji Miles op ma 06 jan 2014, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Genji Miles
Is er toevallig iemand die witvisfilet, kipfilet of kalkoenfilet heeft liggen en het kwijt wil in omg. Arnhem of Ede? of weet waar ik het voor leuke prijs kan halen (lijntjes op BP en online mogelijkheden zijn bekend)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door