ik kom nou potverdrie toch niet op t spul waar zo'n bak van gemaakt is.....

Moderator: Lizzy
Ohana schreef: Wij geven haar uit een metalen bak eten. a dat zou het ook nog eens kunnen zijn ja. Je gaat vanalles denken he. misschien moetik er gewoon een emmer in hangen. hahahaha.maaar ik wil zooo graag de achternaam van jouw dog weten!!
Groetjes Marieta
Ohana schreef: Ja ik zit een beetje te twijfelen. Ik wil namelijk iet dat mijn hond weer overal last van gaat krijgen van jeuk enzio. De man van die dierenwinkel zei dat ze het 3 weken dan vers vlees zouden krijgen en als ze daarna overgingen op een goede brok dat de allergie dan meestal wel weg zou zijn. Maar als ze het er goed op zou doen dan blijf ik dat natuurlijk geven of is dat dan ook weer niet goed?Welkom op barfplaats!!
En hoe denken dierenartsen erover? Ik wilde misschien even overleggen met mijn dierenarts. Of zijn die daar weer opt egen?
Groetjes Marieta
gonny schreef: uit wat voor bak geef je te eten?? onze vorige Dog was nml allergisch voor de voerbak!! daarvan kreeg ze die puisten op d'r kin...met een "stenen"? bak was t zo over!!R.V.S misschien?![]()
ik kom nou potverdrie toch niet op t spul waar zo'n bak van gemaakt is.....![]()
iig géén alu of plastic..
![]()
Laura2004 schreef: R.V.S misschien?nee....steen....zeg maar...