Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Marije Lei
hannabelgje schreef: Je eet vijf dagen alleen sapjes en dan kick je af van "slechte" suikers.
Het is een voorgeschreven programma wat ervoor zorgt dat je alles binnen krijgt wat je nodig hebt.
Ik ga er eens over na denken, ben niet zo goed in hongeren :biggrin2: Maar in mijn geval geen slecht idee!
Door Deesje
Doezengek schreef: Wilde al een paar keer meedoen maar dan moet ik eerst een sapcentrifuge aanschaffen en die zijn duur....... Alleen met een blender lukt het zeker niet?
Ik weet niet waar je woont nefast ik heb eventueel een sap centrifuge te leen, lijkt erg op de Philips en doet goed zijn werk
Door EllenL
Marije Doedens schreef: Ik ga er eens over na denken, ben niet zo goed in hongeren :biggrin2: Maar in mijn geval geen slecht idee!
Honger is echt verbazingwekkend hoe weinig je dat hebt. En voor een slechte dag heb je altijd nog je 'honger sos' en mag je je tegoed doen aan een avocado bijvoorbeeld :biggrin2:

En het programma is nu zo opgebouwd dat je begint met een ginger shot (halve of 1 appel en flink stuk gember door centrifuge en dat in één keer achterover slaan, Jason's 'healthy espresso') , nou doe ik dat toch al elke dag, dus dat komt goed uit :) en dan heb je elke dag nog 4 sapmomenten, waarbij je begint en eindigd met een smoothie die vaak avocado er in heeft zitten waardoor het beter vult en tussendoor heb je 2 sapjes waar je geen blender voor nodig hebt. En we hebben het over sapjes, maar het is best veel per portie, dus de meeste mensen drinken niet eens alle sapjes op een dag op!
Door Doezengek
Deesje schreef: Ik weet niet waar je woont nefast ik heb eventueel een sap centrifuge te leen, lijkt erg op de Philips en doet goed zijn werk
Ik woon in zuid Limburg regio Sittard-Geleen.
Door Doezengek
hannabelgje schreef: Voor de recepten en het programma kun je of het boek kopen vanaf 2 januari, of de app downloaden of mij een pb sturen met daarin je emailadres en dan stuur ik je het bestand door.
Ik raad wel de app aan omdat ik die gewoon heel praktisch vind en er ook veel motivatiemateriaal bij zit.  ;)
Ik heb je een pb gestuurd  ;)
Door Irish
Ik wil ook wel weer mee doen :) Ik heb alleen geen smartfoon... Hanna zou jij mij anders weer een bestandje kunnen mailen? Of ik doe gewoon mee met een ander ouder programma :)

Heb nu ook een sapcentrifuge dus kan ipv blenden nu echt sappen :)
Door hannabelgje
Ik stuur je het bestandje wel. Geen probleem.
Gisteren naar Antwerpen geweest en ik wilde er ook naar de juice store van the juicemaster.  Keilang gezocht, maar niet gevonden. Ik denk dat ie er niet meer is. :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door