Je eet vijf dagen alleen sapjes en dan kick je af van "slechte" suikers.
Het is een voorgeschreven programma wat ervoor zorgt dat je alles binnen krijgt wat je nodig hebt.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Je eet vijf dagen alleen sapjes en dan kick je af van "slechte" suikers.Ik ga er eens over na denken, ben niet zo goed in hongeren
Het is een voorgeschreven programma wat ervoor zorgt dat je alles binnen krijgt wat je nodig hebt.
Doezengek schreef: Wilde al een paar keer meedoen maar dan moet ik eerst een sapcentrifuge aanschaffen en die zijn duur....... Alleen met een blender lukt het zeker niet?Ik weet niet waar je woont nefast ik heb eventueel een sap centrifuge te leen, lijkt erg op de Philips en doet goed zijn werk
Marije Doedens schreef: Ik ga er eens over na denken, ben niet zo goed in hongerenHonger is echt verbazingwekkend hoe weinig je dat hebt. En voor een slechte dag heb je altijd nog je 'honger sos' en mag je je tegoed doen aan een avocado bijvoorbeeldMaar in mijn geval geen slecht idee!
Deesje schreef: Ik weet niet waar je woont nefast ik heb eventueel een sap centrifuge te leen, lijkt erg op de Philips en doet goed zijn werkIk woon in zuid Limburg regio Sittard-Geleen.
hannabelgje schreef: Nee dat lukt niet met een blender.Nope dacht ik al
hannabelgje schreef: Voor de recepten en het programma kun je of het boek kopen vanaf 2 januari, of de app downloaden of mij een pb sturen met daarin je emailadres en dan stuur ik je het bestand door.Ik heb je een pb gestuurd
Ik raad wel de app aan omdat ik die gewoon heel praktisch vind en er ook veel motivatiemateriaal bij zit.![]()
Kaio schreef: Hmmm gezien de schade van de feestdagenJa, is dezelfde![]()
Is dat dezelfde als de eerdere 5 dagen, de springjuice?