Deze middag was onze Pluto zo ziek!!!! Hij had de hele gang volgep**pt

Natuurlijk kreeg ik direct de commentaar dat het mijn fout was met mijn "barfen"

Volgens mijn vriend had hij vanmorgend ook al overgegeven & was hij vanmorgen ook fameus ziek.

Hij was wel al een paar dagen altijd aan zijn achterwerk aan't likken, maar hij word sowieso elke maand ontwormd omdat hij nu bijna 4 maanden is & we moesten dit van de dierenarts+kennel elke maand doen.
Momenteel krijgt hij 's morgens nog zijn puppybrokken met gedroogde vuile pens omdat we alles nog niet hebben om te barfen (vanaf vrijdag wel) & 's avonds zijn portie vlees dat meestal bestaat uit: soepvlees of kalfsbeen of kippewit met kippemaagjes of hartjes of runderhart....idem voor de katten...hij mag dan het runderbeen afkluiven & de merg eruit halen( bij soepvlees)

Gisterenavond kreeg hij vlees uit de diepvries, het was ontdooit in de frigo: gemalen kippenvleugels, kippenmaagjes en 2 plakken Duck ... de maagjes zagen er wel raar uit, maar ik dacht dat dit kwam omdat ze ontdooit waren

Ik moet zeggen de katten hebben hetzelfde gekregen, maar ipv Duck was er rundervlees bij & zij hebben wel praktisch alles laten staan

Eergisteren kreeg hij soepvlees met runderlever, ik weet dat runderlever beter niet gegeven word, maar ik had me vergist, dacht dat ik kalfslever mee had...

Enig idee wat er kan misgegaan zijn ??? ??? ??? Blijkbaar is zijn maagzuur nog niet zuur genoeg om wormen/parasieten te doden ???

Het vlees was al een week in de vriezer, ik had pakketjes gemaakt met kippenvleugels, maagjes & in sommige al rundsvlees....