Moderator: Charlie Angel
poespas schreef: Hoi, mijn naam is Linda en ik woon in Julianadorp (N-H). Ik heb intussen 3 Franse Bulldogs die kvv en nrv krijgen en heb daarom een vriezer erbij gekocht met een capaciteit van zo'n 40 a 50 kilo.Hoera nog meer bullen
Ik zag dat er meer mensen uit J'dorp komen en ben benieuwd waar jullie je vlees kopen.
poespas schreef: Hoi, mijn naam is Linda en ik woon in Julianadorp (N-H). Ik heb intussen 3 Franse Bulldogs die kvv en nrv krijgen en heb daarom een vriezer erbij gekocht met een capaciteit van zo'n 40 a 50 kilo.
Ik zag dat er meer mensen uit J'dorp komen en ben benieuwd waar jullie je vlees kopen.
poespas schreef: Hoi, mijn naam is Linda en ik woon in Julianadorp (N-H). Ik heb intussen 3 Franse Bulldogs die kvv en nrv krijgen en heb daarom een vriezer erbij gekocht met een capaciteit van zo'n 40 a 50 kilo.Hallo Linda,
1eboa schreef: Zijn de vleesjes al besproken?Nog niet.
Misschien weet ik iemand bij je in de buurt
gr Boa
José S schreef: In de aanbieding in Heemskerk:Echt niemand?? Ik wil mijn vriezer leeg hebben zodat ie uit kan en schoongemaakt.
3,3kg paardenvlees = €9
3kg lamslever = €7,50
2kg kalfsribben = €6
1,2kg hertenribben = €3
Alles bij elkaar mag weg voor €20
1eboa schreef: ik heb iemand in Heemskerk een berichtje gestuurd, maar ze reageert niet, doe het nog een keerDank je wel!
gr Boa
José S schreef: Nog niet.Bij deze ook weer even een upje
Zodra de vriezer leeg is gaat ie ook in de verkoop.
Ik heb geen 400L kist meer nodig.
Dus als er mensen zijn die een vriezer zoeken van ruim 400L, heb hier een Liebherr Premium A+ kist van 1,60 breed te koop voor €300.
(sinds Mackenzie weg is is die kist wel erg groot voor Roof alleen, ik sla niet meer voor tig periode in)
De extra ruimte in de schuur is wenselijk.
José S schreef:Schopje omhoog...
Dus als er mensen zijn die een vriezer zoeken van ruim 400L, heb hier een Liebherr Premium A+ kist van 1,60 breed te koop voor €300.
(sinds Mackenzie weg is is die kist wel erg groot voor Roof alleen, ik sla niet meer voor tig periode in)
De extra ruimte in de schuur is wenselijk.