Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door poespas
Hoi, mijn naam is Linda en ik woon in Julianadorp (N-H). Ik heb intussen 3 Franse Bulldogs die kvv en nrv krijgen en heb daarom een vriezer erbij gekocht met een capaciteit van zo'n 40 a 50 kilo.

Ik zag dat er meer mensen uit J'dorp komen en ben benieuwd waar jullie je vlees kopen.
Door Marije Lei
poespas schreef: Hoi, mijn naam is Linda en ik woon in Julianadorp (N-H). Ik heb intussen 3 Franse Bulldogs die kvv en nrv krijgen en heb daarom een vriezer erbij gekocht met een capaciteit van zo'n 40 a 50 kilo.

Ik zag dat er meer mensen uit J'dorp komen en ben benieuwd waar jullie je vlees kopen.
Hoera nog meer bullen :biggrin2: Welkom!
Voer je kvv of barf? Ik bestel eigenlijk alles via de lijntjes hier.

Edit; verkeerd gelezen. Kvv wordt ook af en toe hier aangeboden bij groepsbestellingen.
Laatst gewijzigd door Marije Lei op di 26 nov 2013, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ramses1
poespas schreef: Hoi, mijn naam is Linda en ik woon in Julianadorp (N-H). Ik heb intussen 3 Franse Bulldogs die kvv en nrv krijgen en heb daarom een vriezer erbij gekocht met een capaciteit van zo'n 40 a 50 kilo.

Hallo Linda,

Welkom op ons gezellige forum.
Door José S
In de aanbieding in Heemskerk:

3,3kg paardenvlees = €9
3kg lamslever = €7,50
2kg kalfsribben = €6
1,2kg hertenribben = €3

Alles bij elkaar mag weg voor €20
Door José S
1eboa schreef: Zijn de vleesjes al besproken?
Misschien weet ik iemand bij je in de buurt
gr Boa
Nog niet.

Zodra de vriezer leeg is gaat ie ook in de verkoop.
Ik heb geen 400L kist meer nodig.

Dus als er mensen zijn die een vriezer zoeken van ruim 400L, heb hier een Liebherr Premium A+ kist van 1,60 breed te koop voor €300.
(sinds Mackenzie weg is is die kist wel erg groot voor Roof alleen, ik sla niet meer voor tig periode in)
De extra ruimte in de schuur is wenselijk.
Laatst gewijzigd door José S op wo 04 dec 2013, 03:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door José S
José S schreef: In de aanbieding in Heemskerk:

3,3kg paardenvlees = €9
3kg lamslever = €7,50
2kg kalfsribben = €6
1,2kg hertenribben = €3

Alles bij elkaar mag weg voor €20
Echt niemand?? Ik wil mijn vriezer leeg hebben zodat ie uit kan en schoongemaakt.
Door José S
José S schreef: Nog niet.

Zodra de vriezer leeg is gaat ie ook in de verkoop.
Ik heb geen 400L kist meer nodig.

Dus als er mensen zijn die een vriezer zoeken van ruim 400L, heb hier een Liebherr Premium A+ kist van 1,60 breed te koop voor €300.
(sinds Mackenzie weg is is die kist wel erg groot voor Roof alleen, ik sla niet meer voor tig periode in)
Bij deze ook weer even een upje
Door José S
José S schreef:

Schopje omhoog...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door