Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruby/Billy
Ruby is in staking.
Ze gaat niet meer naar buiten. Het hagelt, regent, bliksemt en onweert. Daaaaaaaaaaaag vrouwtje je gaat maar mooi alleen naar buiten.
Door **Marjolijn**
Hier is het nat en donker maar het waait niet hard ofzo.
Honden hebben pech, die mogen ff snel hun behoeften doen en dan mooi weer naar binnen!
Door -Annemarie-
Hier ook donker en hagel, harde wind. Gezellig onweertje bij.  ::)
Denk dat ik nog maar even wacht met naar buiten gaan. Moyra wordt alleen wel vervelend.  :D  Straks eerst maar eten geven en dan wandelen, in plaats van omgekeerd.  :P
Door fransbulletje
Bolaj schreef: Ruby is in staking.
Ze gaat niet meer naar buiten. Het hagelt, regent, bliksemt en onweert. Daaaaaaaaaaaag vrouwtje je gaat maar mooi alleen naar buiten.
Hier ook hagel-regen-onweer en behoorlijk harde windstoten en ......zo raar de bullen wilden ook niet naar buiten om te plassen ::)
Door Kim_S
De kachel gaat steeds uit  >:( ik ga hem nu voor de 7e keer reanimeren  :cold:
Door renate1982
Abby vind dit weer machtig, tis net een jong hertje :biggrin2: Cay dan weer totaal niet, die krijg ik niet mee.
Door Kim_S
-Annemarie- schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Dank  :-*
Komt door al die woei in de schoorsteen. Zal nog wel even zo blijven dus.
Door var Stolthet
Kim_S schreef: De kachel gaat steeds uit  >:( ik ga hem nu voor de 7e keer reanimeren  :cold:
Oei dat is minder..... Moet meneer Kim_S snel maar weer langskomen voor hout
Door Kim_S
koekiesranch schreef: Oei dat is minder..... Moet meneer Kim_S snel maar weer langskomen voor hout
Deal!  :)
Als de storm zaterdag weg is dan zou hij eventueel wel kunnen?

Nou onweert het ook nog  ::)
Door var Stolthet
Kim_S schreef: Deal!  :)
Als de storm zaterdag weg is dan zou hij eventueel wel kunnen?

Nou onweert het ook nog  ::)
Wij hebben zaterdag wel het heerlijke avondje maar denk dat het daarvoor wel kan... zal ik wel de kadootjes nog moeten halen voor hem ::) :P
Door Kim_S
koekiesranch schreef: Wij hebben zaterdag wel het heerlijke avondje maar denk dat het daarvoor wel kan... zal ik wel de kadootjes nog moeten halen voor hem ::) :P
Wij hebben morgen heerlijk ochtendje / middagje, en de kleine dame is jarig morgen,  1 groot feest  :biggrin2:
Denk dat ie meer dan genoeg Sinterklaas gehad heeft dan  :P
Door EliScooby
Angelique schreef: Linkje?
http://www.rtvnh.nl? Digitenne heeft volgens mij ook alle regionale, net als de schotel. Ben even vergeten of je een schotel hebt hangen :-\

Hier gaat het ook aardig tekeer trouwens, zag het binnen een half uur zakken van 4,8° naar 2,4° en behoorlijk onweren enzo. Bah. Waaide daarbij zo hard dat de hagel door het rookkanaal in de keuken (met een pijp door het dak heen) naar binnen waaide ::)
Laatst gewijzigd door EliScooby op do 05 dec 2013, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Pauline
Hier regent, hagelt, licht en dondert het dat het een lieve lust is en 2 gekke teckels denken echt dat ik met ze naar buiten ga..... Soms, heel soms... verlang ik weer naar die teckel die nooit naar buiten wilde als het nat was.... :biggrin2:
Door Nynke
Rik is met de wolven naar het park geweest en ik heb vandaag 7 uur in mijn busje gezeten, maar iedereen is veilig thuisgekomen. De wolfjes waren geheel zichzelf zei Rik, dus sjoksjoksjok  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door