Ruby is in staking.
Ze gaat niet meer naar buiten. Het hagelt, regent, bliksemt en onweert. Daaaaaaaaaaaag vrouwtje je gaat maar mooi alleen naar buiten.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Bolaj schreef: Ruby is in staking.Hier ook hagel-regen-onweer en behoorlijk harde windstoten en ......zo raar de bullen wilden ook niet naar buiten om te plassen
Ze gaat niet meer naar buiten. Het hagelt, regent, bliksemt en onweert. Daaaaaaaaaaaag vrouwtje je gaat maar mooi alleen naar buiten.
Kim_S schreef: De kachel gaat steeds uitik ga hem nu voor de 7e keer reanimeren
![]()
-Annemarie- schreef:Dank![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: De kachel gaat steeds uitOei dat is minder..... Moet meneer Kim_S snel maar weer langskomen voor houtik ga hem nu voor de 7e keer reanimeren
![]()
koekiesranch schreef: Oei dat is minder..... Moet meneer Kim_S snel maar weer langskomen voor houtDeal!
Kim_S schreef: Deal!Wij hebben zaterdag wel het heerlijke avondje maar denk dat het daarvoor wel kan... zal ik wel de kadootjes nog moeten halen voor hem
Als de storm zaterdag weg is dan zou hij eventueel wel kunnen?
Nou onweert het ook nog![]()
koekiesranch schreef: Wij hebben zaterdag wel het heerlijke avondje maar denk dat het daarvoor wel kan... zal ik wel de kadootjes nog moeten halen voor hemWij hebben morgen heerlijk ochtendje / middagje, en de kleine dame is jarig morgen, 1 groot feest![]()
![]()
Angelique schreef: Linkje?http://www.rtvnh.nl? Digitenne heeft volgens mij ook alle regionale, net als de schotel. Ben even vergeten of je een schotel hebt hangen