Ja dat opperde ik gisteren ook om normaal blikvoer te geven…ik hoop ook dat het makkelijker word.
Ik heb dus net de gehaktmolen in elkaar gezet en het spiervlees gemalen.
Staat in de koelkast met labeltjes.
Zo dadelijk in vriezen.
Ik had kwartel, eend, konijn en duif.
Ik dacht eerst fazant maar ik had het mis. Dat wilde ik mee nemen maar de poelier had het niet.
Die duif stinkt behoorlijk zeg

Vraag me af of de katten dat lekker vinden….

Ik ga kleine porties in vriezen en allemaal apart.
Wel zie ik de voordelen in van zo een molentje…ik kan nu zelf mijn eigen biefstuk gehakt maken
koekje schreef:
Voor mijn part geef je nu enkel blik, die verstopping moet acuut weg. En hoe je dat doet, is niet eens belangrijk. Je eerste prioriteit is nu de verstopping weg.
Ik ga er vanuit dat de verstopping toch echt binnen 2-3 dagen helemaal weg is. En daarna dient hij gewoon een goed en passend menu te hebben. Om zich goed te laten voelen, om allerlei verschillende nodige nutriënten te verkrijgen en ook om te zorgen dat hij niet weer een verstopping krijgt. De tweede prioriteit is dus een goed menu.
Sien heeft ook vaker een verstopping gehad, maar die kreeg dan haar gewone voer. Dit waren geen verstoppingen door voer, maar vaste haarbal en speelgoed naar binnen gewerkt. Zodra jij straks ook een goed en passend menu hebt, is het veel makkelijker te troubleshooten en weet je ook beter wat te voeren.