cath schreef:
geef jij dan nooit tinlo of id?
cath
Sterker nog Cath. Ik ben verkooppunt van Tinlo. Ook al vanaf zo'n 9 jaar terug een van de eerste verkooppunten van Carnibest geweest.
Mij is destijds door de gezusters Bunschoten gevraagd of ik mee wilde helpen bekendheid te geven aan Carnibest. Het liefst gaf ik de diabetes variant.
Ook heb ik regelmatig de hondenvariant geprobeerd maar door de pens haalde de katten hun neus er voor op.
Nu de laatste jaren dus aan de Tinlo, hert, paard, eend, cattery en catteryprof.
Ze eten het wel hoor, maar ik vind er zo veel grove kraakbeen stukken in zitten en een groot gedeelte daarvan laten ze staan.
Daarbij gaan de grove botstukjes tussen de kiezen zitten en dat is er heel lastig uit te krijgen bij katten.
Dit grote probleem heb ik bij zelfgemaakte mixen nog nooit gehad.
Het voordeel dat je weet wat er in zit vind ik toch ook wel heel erg zwaar wegen. Daarbij is het nu een soort van noodoplossing om van de producten die ze normaal niet eten een lekker maaltje te maken 8) Het werkt uitstekend!!
Die pens houden we er trouwens in
Ik had nog een aantal foto's gemaakt, ook van het eindresultaat in de doosjes en zakjes en de beschadigde pakking van de handmolen. Helaas zegt mijn laptop dat deze foto's beschadigd zijn.
Ik zal eens kijken of ik ze op een ander manier kan inladen.