Kim_S schreef: Hallooooooooooohoooooooooooo!!!Ellooooo![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Hooooooooooooii!Liza probeert me uit de stoel/bank te krijgen door met haar neus achter m'n rug te drukken. Ik ben wel eens naar voren gegaan om te kijken wat ze wilde en plof, daar lag madam.
Admien schreef: Liza probeert me uit de stoel/bank te krijgen door met haar neus achter m'n rug te drukken. Ik ben wel eens naar voren gegaan om te kijken wat ze wilde en plof, daar lag madam.Ach, straks heeft die arme Liza wallen onder haar oogjes door jou.
Daar trappen we dus niet meer in, ze leert er maar mee leven dat ik soms langer op ben dan zij.
eelke schreef: Mooi mooi. Hoe is de pony?Zelfde...
eelke schreef: Ik heb net een lijk gezien op tv. Ik had eigenlijk niet moeten kijken...Moet je zeker niet Mama gaan kijken 's avonds laat
En de honden zijn beneden aan het rommelen lijkt t...
Kim_S schreef: Zelfde...
We krijgen maar niet uitgevonden waar het nou aan ligt. Soms eet ze ineens best aardig (brokjes vooral, soms ook dat seniores priores spul), en soms (zoals vandaag) eet ze weer bijna niks. De diarree blijft, ondanks al een week diarreeremmers en probiotica.
Ik prop er nu al 3 dagen psyllium-anti-zand-korrels in (je wil niet weten hoe lang ik sta te pielen om het erin te krijgen zonder dat ze het uitspuugt) maar ook dat heeft geen enkel effect op de diarree tot nu toe.
's Morgens is ze best redelijk, 's avonds geef ik er geen stuiver meer voor. Alle keren dat ik de dierenarts gebeld heb was het avond.
Ik ben er best moedeloos van onderhand...![]()
Admien schreef: Moet je zeker niet Mama gaan kijken 's avonds laat![]()
eelke schreef:Getverderrie, wel begrijpelijk trouwens, levend verbranden lijkt me ook niets eerlijk gezegd.
He getver...wat raar zeg. Al op bokt gekeken?
@ michiel, nee zeker niet! Ook in de ochtenden niet hoormaar dit was een echt lijk, dat is toch altijd weer anders akelig... iemand die zelfmoord heeft gepleegd in zijn huis door brand. Brrr...
Admien schreef: Getverderrie, wel begrijpelijk trouwens, levend verbranden lijkt me ook niets eerlijk gezegd.meestal ga je eerder dood doordat je longen verbranden of door de roet die je inademd. Vind zulke programmas altijd mega interessant maar eigenlijk kan ik er niet goed tegen. Niet handig.