Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Hooooooooooooii!
Liza probeert me uit de stoel/bank te krijgen door met haar neus achter m'n rug te drukken. Ik ben wel eens naar voren gegaan om te kijken wat ze wilde en plof, daar lag madam.

Daar trappen we dus niet meer in, ze leert er maar mee leven dat ik soms langer op ben dan zij.
Admien schreef: Liza probeert me uit de stoel/bank te krijgen door met haar neus achter m'n rug te drukken. Ik ben wel eens naar voren gegaan om te kijken wat ze wilde en plof, daar lag madam.

Daar trappen we dus niet meer in, ze leert er maar mee leven dat ik soms langer op ben dan zij.
Ach, straks heeft die arme Liza wallen onder haar oogjes door jou. ::)

Hello dames!
eelke schreef: Mooi mooi. Hoe is de pony?
Zelfde...  :-\
We krijgen maar niet uitgevonden waar het nou aan ligt. Soms eet ze ineens best aardig (brokjes vooral, soms ook dat seniores priores spul), en soms (zoals vandaag) eet ze weer bijna niks. De diarree blijft, ondanks al een week diarreeremmers en probiotica.
Ik prop er nu al 3 dagen psyllium-anti-zand-korrels in (je wil niet weten hoe lang ik sta te pielen om het erin te krijgen zonder dat ze het uitspuugt) maar ook dat heeft geen enkel effect op de diarree tot nu toe.
's Morgens is ze best redelijk, 's avonds geef ik er geen stuiver meer voor. Alle keren dat ik de dierenarts gebeld heb was het avond.
Ik ben er best moedeloos van onderhand...  :(
Kim_S schreef: Zelfde...  :-\
We krijgen maar niet uitgevonden waar het nou aan ligt. Soms eet ze ineens best aardig (brokjes vooral, soms ook dat seniores priores spul), en soms (zoals vandaag) eet ze weer bijna niks. De diarree blijft, ondanks al een week diarreeremmers en probiotica.
Ik prop er nu al 3 dagen psyllium-anti-zand-korrels in (je wil niet weten hoe lang ik sta te pielen om het erin te krijgen zonder dat ze het uitspuugt) maar ook dat heeft geen enkel effect op de diarree tot nu toe.
's Morgens is ze best redelijk, 's avonds geef ik er geen stuiver meer voor. Alle keren dat ik de dierenarts gebeld heb was het avond.
Ik ben er best moedeloos van onderhand...  :(

He getver...wat raar zeg. Al op bokt gekeken?

@ michiel,  nee zeker niet!  Ook in de ochtenden niet hoor ;) maar dit was een echt lijk,  dat is toch altijd weer anders akelig... iemand die zelfmoord heeft gepleegd in zijn huis door brand. Brrr...
eelke schreef:
He getver...wat raar zeg. Al op bokt gekeken?

@ michiel,  nee zeker niet!  Ook in de ochtenden niet hoor ;) maar dit was een echt lijk,  dat is toch altijd weer anders akelig... iemand die zelfmoord heeft gepleegd in zijn huis door brand. Brrr...
Getverderrie, wel begrijpelijk trouwens, levend verbranden lijkt me ook niets eerlijk gezegd.
Admien schreef: Getverderrie, wel begrijpelijk trouwens, levend verbranden lijkt me ook niets eerlijk gezegd.
meestal ga je eerder dood doordat je longen verbranden of door de roet die je inademd. Vind zulke programmas altijd mega interessant maar eigenlijk kan ik er niet goed tegen. Niet handig.
Door Kim_S
Ik zoek me suf op internet. Maar wat ik eigenlijk alleen als oorzaken vind (en ook van inmiddels 4 verschillende dierenartsen gehoord heb) is wormen of zand in de darmen. Wormen kan eigenlijk niet want ze is 2 weken geleden nog ontwormd, maar ik ga haar nog met iets anders ontwormen zodra ik denk dat ze dat gaat overleven.
Blijft zand over, en daarvoor prop ik nu dus 50 gram korreltjes in een half uur naar binnen. Ze eet niks waar ook maar 1 korreltje van dat spul in zit, dus ik moet haar een soort van dwangvoeren. Meng het spul met een likje appelmoes, en ik duw steeds een hapje haar mondhoek in (en dan spuugt ze de helft weer uit...). Maar goed, ze heeft het nu dus 3 dagen achter elkaar gehad. Morgenvroeg weer een nieuwe poging.

Ik ben wel aardig op van alle zorgen om, en al het zorgen voor Knollie...  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door