Het gaat. De diarree lijkt wat minder waterig te worden, vanochtend heeft ze redelijk gegeten, vanmiddag kreeg ze er weer buikpijn van. Dus waarschijnlijk ook nog een maagzweer, daar krijgt ze nu ook wat voor. En probiotica. Ze heeft onderhand een hele maaltijd aan alle pasta die ze krijgt. Allemaal ondersteuning van maag en darmen, plus de antibiotica en het spul voor de maagzweer. Dat spul zou na 1 tot 2 dagen moeten werken, en dan zou ze weer flink moeten gaan eten. Ik hoop het van harte.
Vanavond vond ik haar weer iets minder dan vanmorgen, maar dat is eigenlijk elke avond zo. Ik ga elke ochtend met knikkende knietjes de stal in...
Grappig Kaela, de dierenarts stelde dat voer ook voor om aan te sterken. Op dit moment denk ik dat ze het niet wil eten, maar als haar maag iets beter gaat (morgen? overmorgen?) wil ik het wel proberen. Ze MOET nu rijker voer eten want van alleen hooi gaat ze niet snel genoeg opknappen / aankomen. Er is niks meer van haar over dus ze moet echt goed eten nu.
Hilje, ik heb Sand-Oil-369, dat zijn ook korrels maar no-way dat ze dat eet...
Al met al nog steeds zorgelijk dus, al is de diarree dus iets minder en eet en drinkt ze nog steeds wel wat gedurende de dag. Temperatuur is trouwens steeds rond de 38,0 / 38,5. Volgens de ene dierenarts normaal, volgens de andere al richting koorts. Ik vind het er tussenin
Lief dat jullie allemaal meedenken / meeleven