Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
pfft, ik begin het nu stees spannender te vinden; hoe meer ik naar Bas kijk en alles wat niet zo geweldig meer gaat hoe meer ik ervan overtuigd raak dat hij waarschijnlijk iets van HD heeft.... nou morgen weten we het zeker :-\
Door sylvia
Ivonne schreef: pfft, ik begin het nu stees spannender te vinden; hoe meer ik naar Bas kijk en alles wat niet zo geweldig meer gaat hoe meer ik ervan overtuigd raak dat hij waarschijnlijk iets van HD heeft.... nou morgen weten we het zeker :-\
ik duim
Door Lizzy
Ik duim mee.... Ik hoop zo dat het iets is wat opgelost kan worden.....
Door Ivonne
als het HD is wordt het "lastig" qua oplossen; ik ben op dit moment geen voorstander meer van opereren... :-\
Door gonny
heel veel sterkte...... :-*
ik duim ook!! :-*
Door gonny
Ivonne schreef: als het HD is wordt het "lastig" qua oplossen; ik ben op dit moment geen voorstander meer van opereren... :-\
kan ik begrijpen.... :'( moeilijk hé..... :(
Door Ivonne
heel moeilijk aan de andere kant; mijn gevoel hier in is zo sterk dat ik daar volgens mij wel de juiste keuze in maak (voor Bas maar ook voor mij). Ik denk dat het herstel en de revalidatie weer heel veel van Bas gaat vragen met daarbij de "wetenschap" dat het toch niet echt goed gaat komen.... moet je hem dat dan nog aan doen .... ik vind van niet, dan kies ik toch voor pijnstillers e.d.
Door gonny
Ivonne schreef: heel moeilijk aan de andere kant; mijn gevoel hier in is zo sterk dat ik daar volgens mij wel de juiste keuze in maak (voor Bas maar ook voor mij). Ik denk dat het herstel en de revalidatie weer heel veel van Bas gaat vragen met daarbij de "wetenschap" dat het toch niet echt goed gaat komen.... moet je hem dat dan nog aan doen .... ik vind van niet, dan kies ik toch voor pijnstillers e.d.
;) :'( :'( :'( :-* :-* :-*
Door Ine
Ivonne schreef: heel moeilijk aan de andere kant; mijn gevoel hier in is zo sterk dat ik daar volgens mij wel de juiste keuze in maak (voor Bas maar ook voor mij). Ik denk dat het herstel en de revalidatie weer heel veel van Bas gaat vragen met daarbij de "wetenschap" dat het toch niet echt goed gaat komen.... moet je hem dat dan nog aan doen .... ik vind van niet, dan kies ik toch voor pijnstillers e.d.
Even morgen afwachten!!
Ik duim mee en ik snap je overpeinzingen!!!
Ik weet zeker, dat jij alleen het beste voor hebt voor Bas, tenslotte houd je van hem!
Sterkte Ivonne :-* :-* :-*
Knuffel voor grote Bas!
Door margreet
Het wordt wat eentonig maar ook hier wordt geduimd voor jullie hoor en we hopen dat er iets uitkomt waar je wat aan hebt.
veel liefs en uiteraard een knuffel voor jullie beiden :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door