Moderator: Lizzy
Ivonne schreef: pfft, ik begin het nu stees spannender te vinden; hoe meer ik naar Bas kijk en alles wat niet zo geweldig meer gaat hoe meer ik ervan overtuigd raak dat hij waarschijnlijk iets van HD heeft.... nou morgen weten we het zekerik duim![]()
Ivonne schreef: als het HD is wordt het "lastig" qua oplossen; ik ben op dit moment geen voorstander meer van opereren...kan ik begrijpen....![]()
Ivonne schreef: heel moeilijk aan de andere kant; mijn gevoel hier in is zo sterk dat ik daar volgens mij wel de juiste keuze in maak (voor Bas maar ook voor mij). Ik denk dat het herstel en de revalidatie weer heel veel van Bas gaat vragen met daarbij de "wetenschap" dat het toch niet echt goed gaat komen.... moet je hem dat dan nog aan doen .... ik vind van niet, dan kies ik toch voor pijnstillers e.d.
Ivonne schreef: heel moeilijk aan de andere kant; mijn gevoel hier in is zo sterk dat ik daar volgens mij wel de juiste keuze in maak (voor Bas maar ook voor mij). Ik denk dat het herstel en de revalidatie weer heel veel van Bas gaat vragen met daarbij de "wetenschap" dat het toch niet echt goed gaat komen.... moet je hem dat dan nog aan doen .... ik vind van niet, dan kies ik toch voor pijnstillers e.d.Even morgen afwachten!!