Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Hero102
Hallo Ik ben Bert (Hero102)

Wij hebben een Duitse Dog, zij eet nu Carnibest, maar wil langzaam over op een x aantal dagen per 14 dagen over op BARF.

Ik doe nu de KK1 cursus- voedingsleer. Hoop snel dat ik meer te weten kom over het BARF principe.

Wil graag mijn vriezer vullen met 5 verschillende soorten wild/vee (spiervlees, bot en organen) :D

Alle tips zijn welkom.
Door Angelique
Hero102 schreef: Hallo Ik ben Bert (Hero102)

Wij hebben een Duitse Dog, zij eet nu Carnibest, maar wil langzaam over op een x aantal dagen per 14 dagen over op BARF.

Ik doe nu de KK1 cursus- voedingsleer. Hoop snel dat ik meer te weten kom over het BARF principe.

Wil graag mijn vriezer vullen met 5 verschillende soorten wild/vee (spiervlees, bot en organen) :D

Alle tips zijn welkom.
Hier lezen zal meer zoden aan de dijk zetten :biggrin2: Welkom op barfplaats :)
Door Kay en Luna
Voor mensen uit Groningen en omgeving, Ik haal mijn vlees bij Kynospirit uit sebaldeburen, ze hebben veel barf producten en ik geloof dat ze ook bezorgen in provincie groningen, Friesland en Drenthe. Ik heb het 3 km dus ik haal het altijd zelf wel op. Maar goed voor de mensen die  wat meer in de buurt van Groningen zoeken :) is dit dus een optie
Laatst gewijzigd door Kay en Luna op do 14 nov 2013, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben al bijna door mijn voorraad KVV tammenga en lotgering totaal. Graag wil ik vragen of iemand
- bij de leverancier lotgering gaat/wilt bestellen om de bezorggingskosten te delen of
of kan ik samen met iemand een andere merk KVV/Barf bestellen?

Bedankt en groetjes!
Laatst gewijzigd door fem. op do 31 okt 2013, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Er is een poelier in Groningen stad die 0.75ct kipgehakt verkoopt. Hij staat er elke zaterdag.
kipgehakt= karkas
-maag:E 2.50 p/kg
-hart:E2.50p/kg
-nek :E1.50 p/kg

Poelier: Smederij
Grote hoeveelheid: bestellen van te voren
Enige kilootjes: voorhand verkrijgbaar.
Laatst gewijzigd door fem. op zo 10 nov 2013, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
fem. schreef: Er is een poelier in Groningen stad die 0.75ct kipgehakt verkoopt. Hij staat er elke zaterdag.
kipgehakt= karkas
-nek :E2.50 p/kg
En waar staat hij dan precies? Op de Grote Markt oid?
Moet je ook vooraf bestellen of kan je zo heen en wat kopen?
Thnx voor de tip :)
Door fem.
fem. schreef: Er is een poelier in Groningen stad die 0.75ct kipgehakt verkoopt. Hij staat er elke zaterdag.
kipgehakt= karkas
-nek :E1.50 p/kg

Poelier: Smederij
Grote hoeveelheid: bestellen van te voren
Enige kilootjes: voorhand verkrijgbaar.

Laatst gewijzigd door fem. op zo 10 nov 2013, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Cizsel
Da's gek, dat stond er nog niet bij toen ik reageerde :)

Is er iemand in de omgeving van Groningen die aan zalmkoppen kan komen en/of weet iemand waar ik mooie kwaliteit zalmkoppen kan halen in Groningen stad?
Door Lida. S
Cizsel schreef: Da's gek, dat stond er nog niet bij toen ik reageerde :)

Is er iemand in de omgeving van Groningen die aan zalmkoppen kan komen en/of weet iemand waar ik mooie kwaliteit zalmkoppen kan halen in Groningen stad?
Ik heb mooie zzalmkoppen. Per stuk verpakt. 2 euro per kg. Ook heb ik mooie zalmlijven, per 5 kg verpakt, ook 2 euro per kg
Door fem.
Cizsel schreef: Da's gek, dat stond er nog niet bij toen ik reageerde :)
Sorry na aanleiding van uw vraag heb ik de tekst aangepast zodat het zichtbaar is voor iedereen die het wellicht wilt hebben.
Door Bamm
Hallo ik woon in veendam.
En ik wil gaan beginnen met barfen voor alleen in de weekenden.
Dus heeft iemand voor mij kleine hoeveelheden spiervlees,botvlees en orgaanvlees?
Mijn hond weegt 7kg,dus heb niet zoveel nodig ;)
En mijn vriezer is straks weer vol met kvv voor aantal maanden.......
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door