Moderator: Charlie Angel
Hero102 schreef: Hallo Ik ben Bert (Hero102)Hier lezen zal meer zoden aan de dijk zetten
Wij hebben een Duitse Dog, zij eet nu Carnibest, maar wil langzaam over op een x aantal dagen per 14 dagen over op BARF.
Ik doe nu de KK1 cursus- voedingsleer. Hoop snel dat ik meer te weten kom over het BARF principe.
Wil graag mijn vriezer vullen met 5 verschillende soorten wild/vee (spiervlees, bot en organen)
Alle tips zijn welkom.
fem. schreef: Er is een poelier in Groningen stad die 0.75ct kipgehakt verkoopt. Hij staat er elke zaterdag.En waar staat hij dan precies? Op de Grote Markt oid?
kipgehakt= karkas
-maag:E 2.50 p/kg
-hart:E2.50p/kg
-nek :E2.50 p/kg
fem. schreef: Er is een poelier in Groningen stad die 0.75ct kipgehakt verkoopt. Hij staat er elke zaterdag.
kipgehakt= karkas
-maag:E 2.50 p/kg
-hart:E2.50p/kg
-nek :E1.50 p/kg
Poelier: Smederij
Grote hoeveelheid: bestellen van te voren
Enige kilootjes: voorhand verkrijgbaar.
Cizsel schreef: Da's gek, dat stond er nog niet bij toen ik reageerdeIk heb mooie zzalmkoppen. Per stuk verpakt. 2 euro per kg. Ook heb ik mooie zalmlijven, per 5 kg verpakt, ook 2 euro per kg
Is er iemand in de omgeving van Groningen die aan zalmkoppen kan komen en/of weet iemand waar ik mooie kwaliteit zalmkoppen kan halen in Groningen stad?
Cizsel schreef: Da's gek, dat stond er nog niet bij toen ik reageerdeSorry na aanleiding van uw vraag heb ik de tekst aangepast zodat het zichtbaar is voor iedereen die het wellicht wilt hebben.![]()