Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
Lil schreef: Nope, net weer gekeken. 1 hond, 2 honden of kennel is hier de optie.

zal wel eens bellen wat er moet gebeuren als ik 3 honden wil.  ;)
heb je plannen?  ;D
Door Lil
*Dorothea* schreef: heb je plannen?  ;D
Gelukkig niet, maar ik zou het me op een gegeven moment wel kunnen voorstellen.

Ik kreeg een keurige mail terug en zelfs de website is veranderd! Er staat nu hondenbelasting 62 euro per hond of 196 euro kennelbelasting (bedragen afgerond).
Door monster
Ik woonde eerst in Berg en Dal. Daar betaalde de ene kant van de straat hondenbelasting (Groesbeek) en de andere kant niet (Ubbergen).
Dus de overbuurman betaalde niets en wij wel.
Door Elvira
Hier geen hondenbelasting. Wordt ook niets voor de honden gedaan.

Ik hoorde ooit op de training van iemand die controle kreeg: ze deed de deur open en naast haar stonden 2 labradors. De controleur vraagt: heeft u honden? Ze antwoordt "nee" (ze vond een domme vraag, verdient een dom antwoord). Daarna vroeg de controleur: "wat zijn dat dan" Ze antwoord: "mijn cavia's" :biggrin2:
Controleur zag er de humor niet van in.
Door Shanti en co
Elvira schreef: Hier geen hondenbelasting. Wordt ook niets voor de honden gedaan.

Ik hoorde ooit op de training van iemand die controle kreeg: ze deed de deur open en naast haar stonden 2 labradors. De controleur vraagt: heeft u honden? Ze antwoordt "nee" (ze vond een domme vraag, verdient een dom antwoord). Daarna vroeg de controleur: "wat zijn dat dan" Ze antwoord: "mijn cavia's" :biggrin2:
Controleur zag er de humor niet van in.
;D  ;D  ;D
Door Jolly
Gemeente hier is er nog niet uit.
Door fusie met 21 andere dorpskernen (ja echt mega gemeente nu :-\ :-X)
De helft van andere voormalige gemeentes inde geen hondenbelasting en dus werd na veel gesteggel het overal afgeschaft voor dit jaar.
Echter nu gaan de geruchten dat ze het per 2014 toch weer willen invoeren.
Ben benieuwd wie er nu wilt, voor of tegen invoer. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door