wat een bak, echt ieder jaar komen ze op het verkeerde moment

Vorig jaar was ik net met Indy aan de wandel, en het jaar daarvoor lagen ze heel braaf te slapen en reageerden niet op de deurbel, wat een unicum is.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: Ik betaal alleen voor Indy.Ja, tis gewoon je logeetje
Maar ik weet al wat ik ga zeggen, ik zeg gewoon dat Patsy officieel in Zoetermeer woont.![]()
Lizzy schreef: Ja, tis gewoon je logeetjeJij betaalt kenneltarief toch?![]()
![]()
![]()
Suzanne schreef: Ik zal wel weer vervelend gevonden worden maar moet dat nou, dat gefraudeer?Nou, dan kun je weer gerust gaan slapen hoor Suzanne, want Patsy staat op mijn naam en ik betaal belasting voor haar
Als je een hond hebt (of meer) en je woont in een gemeente waar hondenbelasting moet worden betaald, dan vind ik dat je dat dan ook gewoon moet betalen.
Ik snap dat het grof geld is maarja, ik heb ook een bloedhekel aan het ontduiken van dat soort dingen en vind het dus (dan weet je dat alvastvolkomen terecht als je daar een keer op betrapt wordt, alsnog moet betalen EN een forse boete eroverheen.
Suzanne
Pauline schreef: Bij ons kwam ooit de controleur voor de hondenbelasting, die wij keurig betalen en die zei tegen Eddie: de heer E.K. betaalt geen hondenbelasting volgens mijn gegevens. Eddie riep mij erbij en ik vroeg of hij wilde kijken op mevr. P.W. misschien belasting betaalde, laat dat nou wel het geval zijn! ::) :-X ::) :biggrin2: Blijkt dus dat ze niet eens op adres kijken wat er wordt betaald, maar op naam!Vreselijk knullig!