Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Succes :D

Kan me deze sapjes die jullie noemen even niet voor de geest halen, moet eens gaan zoeken dan.
@hanna, oo bah ik heb net ook  een aantal dagen keelpijn en vaatdoek gevoel achter de rug, lijkt bij mij nu toch al grotendeels over, gelukkig.
Oh bah, niet leuk!! Wat extra ginger shots, ook overal goed voor!! Beterschap en succes met dag 3!!

Ik heb volgens mij zo'n halfhartig griepvirus te pakken waar je je niet echt hondsberoerd door voelt maar ook niet heel fijn, manlief had daar vorige week al last van (die is natuurlijk wel een dag thuis gebleven, lol). Heb nu in ieder geval flink bijgeslapen de laatste dagen, haha en voel me niet juice high, maar ook niet alsof ik nog aan het ontwennen ben... Ben wel al 2 kg kwijt, door al dat gepraat over niet mogen wegen... ben ik eerst gisteravond even op de weegschaal gaan staan, toen woog ik 76.5, halve kilo meer dan mijn beginweging... en vanmorgen 74 :circle: lol

Vanmorgen maar een halve avocado gebruikt, bevalt me tegenwoordig toch beter, en verder heel druk al bijna alle sapjes gemaakt behalve de laatste. H2O verdun ik hier op mijn werk gewoon met water :)

Ik snak wel weer naar een groen sapje, hahaha, morgen lekker een turbo charge :D

Edit: niet handig om al op verzenden te drukkena ls je nog niet klaar bent met t
Laatst gewijzigd door EllenL op vr 11 okt 2013, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker! Ik weet nog wel dat ik de vorige keer ook 3 kg kwijt was na de 3 daagse... dus misschien moet ik deze gewoon af en toe tussendoor gooien, heb tenslotte niet voor niks de app gekocht en het houdt in ieder geval mijn gewicht op pijl en dat begon echt weer een beetje de verkeerde kant op te gaan ::)
Ja hier ook. Moet ik inderdaad vaker doen, of gewoon af en toe een heel weekend sappen.  Morgen doe ik overdag sappen en savonds de jason pompoensoep.  Zondag wil ik ontbijt sap, lunch salade en diner jasonsoep en maandag ga ik dan weer over op het turbo charge stukje en ga ik weer dierlijke eiwitten toevoegen. Als het heel goed gaat misschien zondag al een visje uit de stomer.
Ik ga het gewoon per dag bekijken en probeer zo gezond mogelijk te eten eventjes, even weer letten op low HI food enzo...
Morgenochtend in ieder geval een GROEN sapje... heb net wel rode bieten gekocht, maar morgen kom ik daar nog niet aan, lol.

Is ook wat, ik net thuis, hongerig en wel, ik denk, ik ga een avocado eten... blijken mijn avocado's nog helemaal niet eetrijp te zijn, gatver! Dus ik braaf mijn laatste sapje gemaakt, met extra wortel, moest op en misschien wordt hij er lekkerder van, maar 't is toch de bleekselderij die ik in deze combi te sterk vind denk ik, nou ja, echt vies was het ook niet... Maar ik denk, ik ga toch maar even avocado's kopen en meteen boodschappen doen, want ik had nog steeds wel trek... nu ben ik inmiddels klaar met alles, boodschappen gedaan, beesten eten gegeven en nu heb ik ergens nog wel trek, maar geen zin meer om wat te eten ::)
Ik gok dat ik weer vroeg naar bed ga vandaag, hoop dat al het gezonds van de laatste dagen die griep snel uit mijn lijf spoelt en me morgen een juice high geeft!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door