Ik ga het gewoon per dag bekijken en probeer zo gezond mogelijk te eten eventjes, even weer letten op low HI food enzo...
Morgenochtend in ieder geval een GROEN sapje... heb net wel rode bieten gekocht, maar morgen kom ik daar nog niet aan, lol.
Is ook wat, ik net thuis, hongerig en wel, ik denk, ik ga een avocado eten... blijken mijn avocado's nog helemaal niet eetrijp te zijn, gatver! Dus ik braaf mijn laatste sapje gemaakt, met extra wortel, moest op en misschien wordt hij er lekkerder van, maar 't is toch de bleekselderij die ik in deze combi te sterk vind denk ik, nou ja, echt vies was het ook niet... Maar ik denk, ik ga toch maar even avocado's kopen en meteen boodschappen doen, want ik had nog steeds wel trek... nu ben ik inmiddels klaar met alles, boodschappen gedaan, beesten eten gegeven en nu heb ik ergens nog wel trek, maar geen zin meer om wat te eten

Ik gok dat ik weer vroeg naar bed ga vandaag, hoop dat al het gezonds van de laatste dagen die griep snel uit mijn lijf spoelt en me morgen een juice high geeft!