boskat schreef: Had je de volle griekse yoghurt?Ja de 10% griekse yoghurt
Hier is alleen total 0% vet te koop,wel hele lekkere ,maar vond de gewone volle total griekse yoghurt smakelijker
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
boskat schreef: Had je de volle griekse yoghurt?Ja de 10% griekse yoghurt
Hier is alleen total 0% vet te koop,wel hele lekkere ,maar vond de gewone volle total griekse yoghurt smakelijker
Borke schreef: Ik gebruik volle Griekse yoghurt met 10% vet.Ik gebruik dezelfde griekse yoghurt..of de turkse met 10%
Wat mankeert er aan de smaak?
Mijn eerste yoghurts vond ik altijd veel te zuur.
boskat schreef: Ga je het nog eens proberen?Ik probeer het zeker nog eens. Ga eens proberen met andere melk..had nu de volle houdbare van de aldi
Toch jammer als het niét lukt,misschien is het 2e brouwsel ,met de starter van het 1e brouwsel, inderdaad beter.
TMG1961 schreef: Ik gebruik dezelfde griekse yoghurt..of de turkse met 10%En je gebruikt volle melk?
Ik vond de yoghurt een minder volle smaak hebben.
Borke schreef: En je gebruikt volle melk?Dan kan ik dus eigenlijk beter niet in de supermarkten gaan kijken ,maar in de biologische winkel hier
Ik gebruik biologische volle melk, maar als ik het kan krijgen liever nog geitenmelk.
Een vollere smaak krijg je wellicht door vettere melk en yoghurt?
Ik weet dat je als je het nog 24 uur laat staan (zelf nooit geprobeerd) het dikker en romiger wordt.
Je zou het kunnen proberen...
Borke schreef: En je gebruikt volle melk?Ik gebruik volle melk. Wat bedoel je met nog 24 uur laten staan? In de koelkast of in machine?
Ik gebruik biologische volle melk, maar als ik het kan krijgen liever nog geitenmelk.
Een vollere smaak krijg je wellicht door vettere melk en yoghurt?
Ik weet dat je als je het nog 24 uur laat staan (zelf nooit geprobeerd) het dikker en romiger wordt.
Je zou het kunnen proberen...
TMG1961 schreef: Geitenmelk had ik al over gelezen dat je die ook kon gebruiken. Wil ik ook eens proberenOf misschien eens melk op de boerderie halen, die is voller als volle melk van de supermarkt.
Mowgli schreef: Of misschien eens melk op de boerderie halen, die is voller als volle melk van de supermarkt.De dichtstbijzijnde boerderij met melkkoeien is een km of 10 bij mij vandaan. Vindt 20 km op de fiets voor litertje of 2 melk net iets te veel
TMG1961 schreef: De dichtstbijzijnde boerderij met melkkoeien is een km of 10 bij mij vandaan. Vindt 20 km op de fiets voor litertje of 2 melk net iets te veelGoh, kinderachtig
Mien 3-tal schreef: Goh, kinderachtigvla bak je in de ovenWel fijn dat het apparaat enigszins z'n werk begint te doen! Kan je er ook vla mee maken? Dat vind ik zelf veul lekkerder dan yoghurt.
Nadia schreef: Nee hoor. Wat je in de oven bakt is vlaai.Ik weet dat het vlaai maar hier zegt iedereen wil je een stukje vla en niet wil je een stukje vlaai
Vla is met weer iets anders dan pudding.
TMG1961 schreef: Ik weet dat het vlaai maar hier zegt iedereen wil je een stukje vla en niet wil je een stukje vlaaiVolgens mij is dat ook nog afhankelijk van waar je in Limburg bent.
Volgens mij zeggen ze boven de riviertjes tegen wat wij pudding zeggen vla