Moderators: koekje, pearlsofpassion
Zaniematsu schreef: Daarvan Anne in DLIk had het inmiddels in de gaten, gezien je bijdrage aan het topic in de bar!![]()
Ruisje schreef: Maar ik begrijp dat het poep onderwerp naar de bar is verplaatst!?[zwangerschapsdementie] Vertel me even wat ik ook al weer gedaan heb [/zwangerschapsdementie]![]()
koekje schreef: [zwangerschapsdementie] Vertel me even wat ik ook al weer gedaan heb [/zwangerschapsdementie]Ik ben ook de draad kwijt...
Zaniematsu schreef: Wauw jullie gaan erg snel!! Ik kan het niet bijbenen om te lezenDit is sec gezien een vraag die je aan de KVV fabrikanten moet stellen.
Morgen weer een dag.
Wat ik me nog wel even afvraag, al maak ik me er persoonlijk niet druk om :
Hoe vers en hoe vaak zal kvv vervoert, gemaakt en ontdooit worden om te verdelen en te malen/mengen?
Denken wij nou echt dat wij alleen "last" hebben met het verdelen en malen en maken van porties van al dat vlees/bot/orgaan?
Ook zij krijgen geen diepgevroren materie in bakjes of worsten, lijkt mij.....
Groetjes,
Linda
Lizzy schreef: Sorry Koek, dat ik weer off topic ga...Ik vind het niet zo off-topic hoor. Het ontdooien en portioneren/malen en opnieuw invriezen en daarbij behorend vitamineverlies is toch een relevant onderdeel van het vraagstuk "zelf kvv maken"?![]()
cath schreef: ik snap niet waarom sommige mensen zo snel boos worden omdat je een aantal vragen stelt over ontdooien en herinvriezen, ik wil niemand met de vinger wijzen en niemand aanvallen, onzeker maken, enz., echt niet, iedereen moet doen wat hij denkt dat het beste is voor zijn of haar dieren. ik ben hier ook nog niet zo lang mee bezig, en ik wil gewoon ervaringen van anderen mensen horen, daarvoor bestaat dit forum toch, niet? ervaringen uitwisselen en zo....Ik weet niet wie je specifiek bedoelt, maar op bp wordt niemand boos als je vragen stelt. We worden wel boos als iemand keer op keer opnieuw verkeerde en/of niet-onderbouwde informatie verstrekt aan nieuwkomers en hen daarmee angst aanjaagt.
groetjes
cath
cath schreef: ik snap niet waarom sommige mensen zo snel boos worden omdat je een aantal vragen stelt over ontdooien en herinvriezen, ik wil niemand met de vinger wijzen en niemand aanvallen, onzeker maken, enz., echt niet, iedereen moet doen wat hij denkt dat het beste is voor zijn of haar dieren. ik ben hier ook nog niet zo lang mee bezig, en ik wil gewoon ervaringen van anderen mensen horen, daarvoor bestaat dit forum toch, niet? ervaringen uitwisselen en zo....Wie wordt er boos dan Cath? Ik word niet boos hoor. Ik zie hier niemand die boos wordt die vragen stelt. Iedereen mag alle vragen stellen. Wat wel jammer is, is wanneer mensen keer op keer onjuiste informatie op dit board plempen. Waardoor de onzekerheid bij juist nieuwe zelf samenstellers/rauw voerders toeneemt en zij zelfs afhaken.
groetjes
cath