Ben nieuw hier en kom uit Utrecht. Benieuwd of jullie wel eens samen bestellen?
Zou dan graag meedoen!
Moderator: Charlie Angel
Burretje schreef: Is er iemand in Nieuwegein of omgeving waarvan ik wat pancreas (van volwassen koe of van wild, maar bij voorkeur koe) kan over nemen?jee, wat een schrik, (moest het even googlen ;-) ik hoop dat je met een dieet het kan opvangen!
Mijn kitten Aiyana heeft mogelijk EPI. Haar fTLI is getest en was lager dan de referentiewaarden, maar nog iets te hoog voor een zekere EPI diagnose. We gaan nu proberen hoe ze reageert op het toevoegen van enzymen aan haar voeding. Dat kan met poeder, maar ook met verse pancreas. Vandaar dat ik graag een beetje zou willen proberen. Katten schijnen het lastig te eten, dus een klein beetje zou heel fijn zijn. Het moet wel vrij vers zijn, omdat verse pancreas na 3 maanden in de diepvries al zijn werking verliest.
Iemand die mij blij kan maken?
NoaC schreef: Ben nieuw hier en kom uit Utrecht. Benieuwd of jullie wel eens samen bestellen?Hoi, welkom hier!
Zou dan graag meedoen!
joel schreef: jee, wat een schrik, (moest het even googlen ;-) ik hoop dat je met een dieet het kan opvangen!Tnx! Andere organen kan ik voor haar dieet idd niet gebruiken. Het moet echt verse pancreas zijn.
Ik heb even in de vriezer gekeken, maar al mijn lever zit al in combi-zakjes met ander orgaan.
Heb het even nagelezen, maar aan kalkoenmaag en hart heb je (denk ik) niets, die heb ik nog wel apart verpakt.
iig succes met je kleintje!
Burretje schreef: Lever? Ik heb geen lever nodig. Ik zocht pancreas.Degomeat verkoopt verse pancreasDat heb ik nog niet gevonden, dus ze blijft nog even lekker op de enzymen staan.
Burretje schreef: Lever? Ik heb geen lever nodig. Ik zocht pancreas.Dat heb ik nog niet gevonden, dus ze blijft nog even lekker op de enzymen staan.
digijaro schreef: Zijn er hier mensen die wat mee willen bestellen bij Best4dogs? Ik wil a.s. weekend bestellen.Ik heb een bestelling lopen bij lupa weer je mee kan bestellen. Ze komen volgende week. Dus mocht je het willen zou ik niet te lang wachten.
Ik kom niet aan de 100 kg voor gratis bezorging
[/quote