Weer wat geleerd..... geef de sapcentrifuge prut altijd aan de hondjes en heb net doorgeroerd met visolie daarbij de spatel gebruikt om de zeef te legen. Spatel uiteraard gelijk afgespoeld. De prut geef ik altijd direct uit de hand aan de honden. Resultaat spatel en handen ruiken in mijn beleving naar vis....
Volgende keer toch liever meer afwas in de vorm van een lepel dan het idee hebben dat alles naar vis meurt!
Heb overigens nog steeds het boek niet doorgelezen. Wel geprint inmiddels en eeeh ehem er zijn plaatsen waar dat prima kosteloos kan eeeh nou ja he daar dus als de meeste mensen al naar huis zijn

Op de e-reader was het voor mij niet te lezen.
Vlak voor het weekend terug van vakantie gekomen en wil er ergens volgende week wat serieuzer mee aan de slag. Heb bij de bio bezorg winkel bietjes en peen besteld en ga op de markt dit weekend appels halen. Ga via de link ook naar dat nieuwe programma kijken voeg ik die aan mijn sapmap toe
Voor nu had ik 3 sinaasappels waarvan 2 gejuiced en 1 geblenderd. 3 Stengels bleekselderij gejuiced. Een stuk gember gejuiced. 2 Kleine worteltjes gejuiced. 1 Banaan geblenderd en in de blender 2 schepjes Chia zaadjes erdoor. Lekker