Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
eelke schreef: goede tip!

Welke zou de beste koop zijn?
http://link.marktplaats.nl/649803914

http://link.marktplaats.nl/654670213

http://link.marktplaats.nl/657235002
De eerste lijkt heel oud, en lijkt me met smalle trechter
De 2e zie ik ook een smalle trechter
de 3e is weg

Waarom een bredere trechter: nou dan hoef je minder te snijden en een kleinere appel gooi je er zo in. Zoals bijv bij de link in een bericht eerder.
Ik denk zo dat Eelke ook wel van een beetje makkelijker houdt  :biggrin2: ?
Door EllenL
Ik zou ook proberen een philips te vinden met grote trechter, scheelt een hoop snijwerk (ik heb een duivels plan mijn zus over te halen om mee te doen en dan  zo'n nieuwe philips te kopen die jason nu promoot (volgens mij krijgt hij daar wel geld voor trouwens, maar ach) en dan te hopen dat ze het niks vindt zodat ik haar juicer kan overnemen, hahaha, ssssst, niet verder vertellen)
Door tess06
hannabelgje schreef: Ik ga het voor je maken, geef me een paar daagjes.  ;)
ik zou hem ook mogen . ook telefoon die alleen belt en smst. :'(
Laatst gewijzigd door tess06 op di 26 mar 2013, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door EllenL
tess06 schreef: ik zou hem ook mogen . ook telefoon die alleen belt en smst. :'(
Ach, count your blessings, dat is hetgene waar mijn telefoon nou juist vaak moeite mee heeft, grrrrr (vaak de neiging het ding uit het raam te gooien...)

Het plan kan je ook hier vinden: http://www.closeronline.co.uk/Dietsandhealth/DietsExercise/lose-5lbs-get-a-flat-tummy-in-5-days-with-juicing-diet-recipes.aspx
Door eelke
Kaio schreef: De eerste lijkt heel oud, en lijkt me met smalle trechter
De 2e zie ik ook een smalle trechter
de 3e is weg

Waarom een bredere trechter: nou dan hoef je minder te snijden en een kleinere appel gooi je er zo in. Zoals bijv bij de link in een bericht eerder.
Ik denk zo dat Eelke ook wel van een beetje makkelijker houdt :biggrin2: ?
:P hoe dat je elkaar kan leren kennen via internet he...  ;D blijkt nu dat schoonouders er een hebben gehad. Vriend gaat navragen of ze die nog hebben. Anders ga ik misschien vriendin maar vragen of ik m mag lenen...die vertelde nog dat ze er niet zo veel mee doen. Die hebben zo'n hele dure rooie...
Door El_Kato
Weer wat geleerd..... geef de sapcentrifuge prut altijd aan de hondjes en heb net doorgeroerd met visolie daarbij de spatel gebruikt om de zeef te legen. Spatel uiteraard gelijk afgespoeld. De prut geef ik altijd direct uit de hand aan de honden. Resultaat spatel en handen ruiken in mijn beleving naar vis....  >:(

Volgende keer toch liever meer afwas in de vorm van een lepel dan het idee hebben dat alles naar vis meurt!

Heb overigens nog steeds het boek niet doorgelezen. Wel geprint inmiddels en eeeh ehem er zijn plaatsen waar dat prima kosteloos kan eeeh nou ja he daar dus als de meeste mensen al naar huis zijn  ::) Op de e-reader was het voor mij niet te lezen.
Vlak voor het weekend terug van vakantie gekomen en wil er ergens volgende week wat serieuzer mee aan de slag. Heb bij de bio bezorg winkel bietjes en peen besteld en ga op de markt dit weekend appels halen. Ga via de link ook naar dat nieuwe programma kijken voeg ik die aan mijn sapmap toe  :D

Voor nu had ik 3 sinaasappels waarvan 2 gejuiced en 1 geblenderd. 3 Stengels bleekselderij gejuiced. Een stuk gember gejuiced. 2 Kleine worteltjes gejuiced. 1 Banaan geblenderd en in de blender 2 schepjes Chia zaadjes erdoor. Lekker  :)
Door Antonia
EllenL schreef: Ach, count your blessings, dat is hetgene waar mijn telefoon nou juist vaak moeite mee heeft, grrrrr (vaak de neiging het ding uit het raam te gooien...)

Het plan kan je ook hier vinden: http://www.closeronline.co.uk/Dietsandhealth/DietsExercise/lose-5lbs-get-a-flat-tummy-in-5-days-with-juicing-diet-recipes.aspx
Ik ben aan het bijlezen en zie deze nu pas. Heb het programma intussen uitgeprint. Bedankt!
Door EllenL
Ook allemaal gewoon je aanmelden hoor, volgens mij gaat hij iedereen ook alle filmpjes sturen ook van hoe je de recepten maakt, vind ik altijd wel nuttig om te kijken, omdat hij zich zelf ook lang niet altijd letterlijk aan het recept houdt ::)
Zo, op naar dag 1 #zinin :)
Door EllenL
oh zie nu pas dat ik dit hier heb gepost, lol, was eigenlijk de bedoeling in het nieuwe big spring clean topic, Antonia, misschien leuk om je daar ook te laten horen/lezen :)
Door Jaba09
Grappig dat hier een topic van is op Barfplaats, naast gezonde voeding voor de hond ook tips voor de baasjes! Laatste reactie was dan wel in mei maar misschien is er nog iemand die binnenkort gaat beginnen.

Ik heb net de sapcentrifuge in ontvangst genomen, een iTunes kaart gehaald en als ik vanavond de app heb gekocht en ik heb nog tijd dan ga ik de ingrediënten halen zodat ik morgen meteen kan beginnen. Mijn doel is om van mijn suikerverslaving af te komen zodat ik weer wordt zoals vroeger, heel erg fit! Nu ben ik een dooie, erg duf, sloom, ziek zwak en misselijk. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door