kiara schreef: dacht ik al dat het niet de kenwood is,maar weet iemand dan wel welke het is?Volgens mij was dat de molen die Ruisje onlangs heeft gekocht?
Moderator: Lizzy
kiara schreef: dacht ik al dat het niet de kenwood is,maar weet iemand dan wel welke het is?Volgens mij was dat de molen die Ruisje onlangs heeft gekocht?
Cindy de Wolf schreef: Wij stoppen met het maken van de speciale schijf voor de Kenwood.nou dan hoef ik dus ook de kenwood niet te kopen
Het valt te veel op dat de nieuwe type molens problemen geven. Dat lees je ook terug in de reviews van de mensen hier. Ik ben bang dat Kenwood onderdelen vervangen heeft door goedkoper/slechter materiaal. Aangezien ik niet het risico wil lopen dat ik er dadelijk op aangekeken wordt deze beslissing.
Voor de enkeling die het toch heeeeeeeeeel graag wil kan ik altijd nog kijken wat de mogelijkheden kunnen zijn.
pike schreef: Effe 35 pagina's doorspittenja was ik al mee bezig maar dan ben je wel effe zoet hoor![]()
Mowgli schreef: Volgens mij was dat de molen die Ruisje onlangs heeft gekocht?dank je ga effe spitten in de 36 pagina's pffff
kiara schreef: dank je ga effe spitten in de 36 pagina's pffffMss makkelijker om op Ruisje de naam te klikken en dan naar haar bijdrage
kiara schreef: Zijn er nog meer mensen die deze hebben?
Anne in Duitsland schreef: Volgens mij heeft Mowgli er ook een van dat merk. Kun je d'r even over pb'en als je wilt!Ik heb hem inderdaad ook en ben er erg tevreden mee. Martijn stuurt iedereen inderdaad door naar Sphynxlover, dat deed hij destijds bij mij ook toen ik wat vragen had
kiara schreef: mijn bedoeling is voorlopig alleen voor de katten te malen en dan zo fijn als bv carnibest of barf, en dan proberen steeds iets grover kan dat met deze machine,
kiara schreef:en is hij makkelijk schoon te maken?Ja, de machine is erg makkelijk schoon te maken. Alle onderdelen zijn er makkelijk af te halen. Ik spoel dan eerst alles af onder de koude kraan om alle vleesresten makkelijk weg te krijgen en dan gaan alle onderdelen in een sopje van afwasmiddel.
kiara schreef:en hoelang kan je achter elkaar malen?Het is een gehaktmolen die geschikt is voor een professionele keuken (heeft dus een HACCP Certificering), dus die moet heel wat vlees achter elkaar kunnen malen. Je hoeft geen pauzes in te lassen. Als hij vastloopt, slaat de machine automatisch af.
kiara schreef:en moet het ook met deze machine nog wat bevroren zijn?Op een koksforum las ik dat de ideale temperatuur om vlees te malen (voor worst) 0 graden is. Als het vlees warmer is, loopt iedere gehaktmolen sneller vast.
kiara schreef:hoop vragen ik weet het maar ik zou dit graag willen weten en dan ga ik ook deze machine zeker kopen dank je wel alvastGeen probleem hoor! Het gaat om een hele hoop geld, dus ik kan goed begrijpen dat je zoveel mogelijk informatie probeert in te winnen.